شناسهٔ خبر: 67524483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار: استاندار:

آذربایجان غربی همواره مشارکتی بالاتر از میانگین کشوری دارد آذربایجان غربی همواره مشارکتی بالاتر از میانگین کشوری دارد

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: احساس مسئولیت مردم استان برای تعیین سرنوشت خویش، نشان وظیفه شناسی آنان است.

صاحب‌خبر -

 استاندار آذربایجان‌غربی در ساعات اولیه صبح امروز با حضور در صندوق اخذ رای مستقر در شهرداری ارومیه در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت و رای خود را به صندوق انداخت و در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مردم آذربایجان غربی از دقایق اولیه صبح امروز، حضور باشکوهی در شعب اخذ رای استان داشته اند.

محمدصادق معتمدیان استقبال خوب مردم آذربایجان غربی از انتخابات، افزود: صمیمانه از مردم فهیم و آگاه استان که همیشه در مناسبت‌های مختلف ملی دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حضور یافته و اعلام حمایت کرده اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین با بیان اینکه آذربایجان غربی همواره مشارکتی بالاتر از میانگین کشوری در انتخابات داشته، خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت مردم استان برای تعیین سرنوشت خویش، نشان از وظیفه شناسی آنان در ایام خاص دارد.

استاندار آذربایجان غربی به استقرار ۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در سطح استان نیز اشاره کرده و افزود: از این تعداد ۸۸۱ شعبه سیار برای اخذ رای مناطق مختلف استان اعم از مرزی و روستایی تعیین شده تا روند اخذ رای از مردم در مناطق دورافتاده تسهیل شود.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه تدابیر حداکثری برای برگزاری باشکوه انتخابات اندیشیده شده، اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در فرایند برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی حضور دارند.

وی در ادامه با اشاره به فراهم سازی زیرساخت‌ها لازم برای برگزاری انتخابات، افزود: تدابیری، چون پوشش صددرصدی اینترنت، تامین برق پایدار و تعرفه رای در حد واجدین شرایط در تمامی شعب اخذ رای، پیش بینی شده است.

استاندار آذربایجان غربی به تلاش تمامی دست اندرکاران انتخابات جهت اخذ رای در کمترین زمان از مردم استان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، مردم از حق رای خود استفاده کرده و با حضور حداکثری، در تعیین سرنوشت خویش و پیشرفت و آبادانی کشور سهیم باشند.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه مردم از ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند، افزود: با تمهیدات حداکثری پیش بینی شده برای تامین سلامت انتخابات توسط عوامل هیئت‌های بازرسی و نظارت، از آرای مردم صیانت خواهیم کرد.

نظر شما