شناسهٔ خبر: 67524358 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در کمال اقتدار و آرامش در حال برگزاری است

تهران - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شاهد مشارکت بسیار خوب مردم بودیم و تا به این لحظه انتخابات در سراسر کشور در کمال اقتدار و آرامش در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار "احمدرضا رادان" روز جمعه در مرحله دوم برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری" با حضور در محل صندوق سیار در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی انتظامی کشور، رای خود را به صندوق انداخت.

سردار رادان پس از انداختن رای خود به صندوق، اظهار داشت: الحمدالله تا کنون شاهد مشارکت بسیار خوب مردم بودیم تا به این لحظه انتخابات در سراسر کشور در کمال اقتدار و آرامش در حال برگزاری است و تا به آخر هم ان شاءالله همچون انتخابات گذشته همینگونه باشد.

وی ادامه داد: مردم عزیز به خاطر دارند در نخستین مرحله این انتخابات نیز همکاران ما با فداکاری و نثار جان شان از آرای مردم مراقبت کردند و همچنان نیز در کنار مردم و برای صیانت از آرای آنان خواهند بود و امیدواریم با مشارکت بالا اوقات بسیار خوبی رقم بخورد.

فرمانده کل انتظامی کشور درخصوص توصیه به مردم نیز، تاکید کرد: بی شک برای همه قانون فصل الخطاب بوده و ملتزم و مکلف بودن به رعایت قانون و اخلاق بهترین توصیه است که ان شاء الله متعهد به قانون باشیم.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آغاز شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دوره با هم رقابت می کنند و هر کدام که حائز بیشترین رای شوند، نهمین رئیس جمهور ایران خواهد بود.

نظر شما