شناسهٔ خبر: 67524250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون اقتصادی استاندار کرمان:

مشارکت مردم در خلق اعتبار بین‌المللی مؤثر است

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در خلق اعتبار بین‌المللی مؤثر است، گفت: مقبولیت ایجاد شده پس از شهادت حاج‌قاسم در ارتباطات بین‌المللی اثرگذار بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امیرحسن‌زاده امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات مردم استان از رئیس‌جمهور آینده اظهار کرد: نگاه به ظرفیت‌های داخل و نگاه به تجربیات گذشته می‌تواند رئیس‌جمهور را در انتخاب مسیر یاری کند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب تاکنون اتفاقات خوبی در کشور افتاده است و نیاز است مسیرهای خوب را ادامه دهیم، افزود: مهم‌ترین ظرفیت کرمان معادن، کشاورزی، انرژی خورشیدی، گردشگری و ترانزیت است که برخی بالقوه و برخی دیگر بالفعل هستند.

معاون اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه رفع مطالبات می‌تواند در زندگی مردم حس مثبت ایجاد کند، گفت: در کرمان مهم‌ترین بحث ما که می‌تواند استان را تکان بدهد، حوزه معدن است.

وی با بیان اینکه بخشی از ذخایر معدنی هنوز شناسایی و اکتشاف نشده است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه معادن، فناوری و صنایع پایین دستی موجب اشتغال پایدار و توسعه متوازن خواهد شد.

حسن‌زاده با اشاره به مشکل آب در استان کرمان، بیان کرد: تقریباً ۹۲ درصد آب ما در حوزه کشاورزی است و آبیاری مدرن و کشت‌های گلخانه‌ای در استان مهم است که باید پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری معدن در استان و وجود ۱۰ اثر گردشگری و ۸۰۰ اثر ملی افزود: استان کرمان با توجه به چهار فصل بودن و تنوع آثار گردشگری جذابیت خاصی دارد.

معاون اقتصادی استاندار کرمان انرژی خورشیدی و انرژی بادی را از دیگر ظرفیت‌های استان کرمان برشمرد و با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در خلق اعتبار بین‌المللی مؤثر است، گفت: مقبولیت ایجاد شده پس از شهادت حاج‌قاسم در ارتباطات بین‌المللی اثرگذار بوده است.

نظر شما