شناسهٔ خبر: 67524249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار شوشتر: درصد بالای مشارکت در انتخابات موجب اقتدار بین المللی می‌شود

اهواز- ایرنا - فرماندار شوشتر حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای را فرصتی برای مشارکت در سرنوشت کشور دانست و گفت: درصد بالای مشارکت موجب سرافرازی ایران و اقتدار بین‌المللی و پشتوانه‌ای برای رییس‌جمهور منتخب در رسیدگی به مطالبات مردم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سید محسن سید موسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به فعالیت ۱۹۹ شعبه اخذ رای در شهرستان شوشتر بیان کرد: فرآیند رای‌گیری بدون هیچ مشکلی در این شهرستان در حال انجام است.

وی اظهار کرد: هیچ اختلالی در فعالیت شعب سیار و ثابت اخذ رای این شهرستان وجود نداشته و تمام ظرفیت‌های اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت پای کار هستند.

سید موسوی با بیان اینکه ۵۹ شعبه از کل ۱۹۹ شعبه اخذ رای در شهرها و روستاها سیار است، خاطرنشان کرد: شعب سیار در زندان، بیمارستان و روستاهای دور دست نیز در نظر گرفته شده است.

وی به همکاری سه هزار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: همکاری خوبی از سوی مردم برای برگزاری فرآیند هر ۲ دوره انتخابات وجود داشته که نشان از مشارکت و دغدغه مردم برای برگزاری این صحنه مهم سیاسی و اجتماعی است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوشتر تاکید کرد: مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند و کار را به ساعات پایانی موکول نکنند، همچنین افرادی که به دلیل کهولت سن امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارند می‌توانند رای خود را در صندوق‌های سیار بیندازند.

به گزارش ایرنا انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در جال برگزاری است.

نظر شما