شناسهٔ خبر: 67523979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جوادی: این آمادگی را داریم تا زودتر سیستم VAR در ورزشگاه تختی نصب شود

ظریفه ملک‌پور

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با استقبال خوبی که امروز جامعه ورزش در سالن افراسیایی مجموعه شهید شیرودی داشتند صندوق در مرحله دوم انتخابات نسبت به مرحله اول تعداد آرای بیشتری دارد و میدان انتخابات امروز میدان پرشوری بود.

صاحب‌خبر -

علی جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرشورتر شدن مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری واقعا دیدیم که از مرحله دوم انتخابات نسبت به دوره اول استقبال پرشورتری شد. ورزشکاران از صبح، قبل از اینکه صندوق رای‌گیری در اینجا استقرار پیدا کند حضور داشتند و با استقبال خوبی که امروز داشتند این صندوق نسبت به دوره قبل باید تعداد آرای بیشتری داشته باشد. از این بابت خوشحالم که میدان انتخابات امروز میدان پرشوری بود.

او درباره مسئولیت جدیدش به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قرار است در این خصوص مصاحبه‌ای نداشته باشیم تا به جمع‌بندی بیشتری برسیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی و نشست با مدیرعاملان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد تمام کارهایی که برای میزبانی لازم است انجام شده، با توجه به اینکه اعتبارات مصوب ورزشگاه تختی هنوز تخصیص پیدا نکرده اداره کل از ظرفیت‌های دیگر فعلا کارش را جلو برده و متوقف نکرده است. از مسئولین تقاضا دارم که اعتبارات ما را زودتر تخصیص بدهند تا بتوانیم پاسخگوی پیمانکارانی که از ما مطالبه دارند باشیم. همچنین در بازدیدی که با آقای تاج، رییس فدراسیون فوتبال، و مجموعه عوامل سازمان لیگ و ناظران داشتیم، اذعان داشتند همه چیز آماده است به جز کارهای مقدماتی مثل بحث گیت‌های ورودی و موضوعات تفکیکی بانوان. با توجه به جانمایی که انجام شده مشکل خاصی وجود ندارد.

جوادی در پاسخ به این پرسشی درباره پرداخت هزینه از سوی سرخابی‌ها برای انجام بازی در ورزشگاه تختی تصریح کرد: من قانون را گفتم. الان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مجموعه ورزشی آزادی بازی می‌کنند. مگر هزینه‌های برگزاری را پرداخت نمی‌کنند؟ این موضوع خاصی نیست و خودشان در جریانند. حتی درباره این موضوع نه موضعی دارند نه نکته‌ای. مسابقات طبق روال قانونی از یک جایی به جای دیگر منتقل شده است و همان هزینه‌هایی که در ورزشگاه آزادی داشتند در تختی نیز همان هزینه‌ها وجود دارد.

او درباره نصب سیستم VAR در تختی نیز گفت: مکاتبه‌ای را با شورای سیاستگذاری ورزش سازمان صداوسیما داشتم و با مهندس هاشمی و صداوسیما نیز چند بار صحبت کرده‌ام تا هر چه زودتر تشریف بیاورند تا محل استقرار دوربین‌ها و جایگاه خبرنگاران معین کنند. با سازمان لیگ صحبت کردیم و این آمادگی را داریم که زودتر این کار صورت بگیرید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این پرسش که چقدر اعتبار برای تکمیل بازسازی ورزشگاه تختی نیاز است، تصریح کرد: ما یک موضوع ورزشگاه تختی را داریم و یک موضوع استادیوم فوتبال این مجموعه را. برای ورزشگاه تختی اعتباراتی که نیاز است اعتبارات بسیار سنگینی است که بخشی از اعتبارات را از طریق سرمایه‌گذاری و طرح‌هایی که تعریف کردیم تامین اعتبار می‌کنیم که در این زمینه به شرایط خوبی رسیده‌ایم. برآوردمان را به طور دقیق نمی‌توانم عنوان کنم چون موضوعات جدیدی مطرح می‌شود اما در مجموع اعتبارات قابل توجهی نیاز است تا استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی تختی را به طور کامل آماده کنیم.

او در پایان درباره انتقال مجموعه ورزشی کاظمی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا به اداره کل ورزش جوانان استان تهران منتقل شده و ما نیز به طور قانونی باید رابطه‌ای را بین خودمان و باشگاه پرسپولیس که خصوصی شده‌ است و دولتی نیست ایجاد کنیم تا از نظر مراجع دستگاه‌های نظارتی مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما