شناسهٔ خبر: 67523653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب تبریز : دادستان عمومی و انقلاب تبریز :

مجموعه قضایی آذربایجان‌شرقی در حال رصد وضعیت برگزاری انتخابات است مجموعه قضایی آذربایجان‌شرقی در حال رصد وضعیت برگزاری انتخابات است

دادستان عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه تاکنون تخلف خاص در دور دوم انتخابات گزارش نشده است گفت: مجموعه قضایی استان آذربایجان شرقی در حال رصد وضعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

محبوب علیلو با حضور در شعبه اخذ رای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در تبریز گفت: دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان آذربایجان شرقی در امنیت کامل در حال برگزاری است و تاکنون جرایم انتخاباتی عمده‌ای گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه آغاز رای‌گیری تمام شعب استان برای اخذ رای مردم بدون وقفه فعالیت می‌کنند اظهار کرد: دادستان‌های شهرستان‌ها و حوزه‌های قضایی مربوطه به صورت دقیق روند برگزاری انتخابات را در سطح استان رصد می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: تلاش می‌شود انتخابات در استان با رعایت شاخصه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب مانند رقابت و مشارکت توام با امنیت و سلامت برگزار شود.

محبوب علیلو ادامه داد: حضور گسترده مردم از ساعات اولیه در این دوره از انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و خنثی شده توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

نظر شما