شناسهٔ خبر: 67522475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه پرونده تخلف انتخاباتی در خراسان جنوبی تشکیل شد

بیرجند - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: در مرحله دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سه پرونده تخلف برای هواداران نامزدها در استان تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی نسایی زهان روز جمعه در شعبه ثابت شهرداری بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۲ پرونده در بیرجند و یک پرونده متعلق به فردوس بوده است که دادگاه در اسرع وقت حکم را صادر خواهد کرد.

وی گفت: پیشگیری از تخلفات و ‌جرایم انتخاباتی را از قبل در دستور کار خودمان قرار داده ایم و از ابتدا سیاست ما پیشگیری بوده‌ است.

دادستان بیرجند بیان کرد: ستادهای انتخاباتی در استان برخی تخلفات جزئی داشتند که تذاکرات لازم داده شد و رویه‌ها را اصلاح کردند.

وی افزود: رقابت در انتخابات مهم است و هواداران به دنبال رای آوردن نامزد مورد نظر خود هستند اما فردا که نتیجه انتخابات اعلام می‌شود و هر کسی که منتخب مردم شد رئیس جمهور تمام مردم ایران خواهد بود.

حجت الاسلام نسایی زهان با بیان اینکه کشور ایران را باید با هم بسازیم گفت: در روند برگزاری انتخابات و بعد از آن، اگر طرفداران نامزدها و کسانی بخواهند هنجارشکنی، قانون شکنی و ناامنی ایجاد کنند، در چارچوب قانون و مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: البته با توجه شناختی از مردم خوب خراسان جنوبی داریم مشکل خاصی در زمینه انتخابات نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی است و مردم استان با شور و نشاط و حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند.

وی گفت: انتخابات حق مردم است و مردم خراسان جنوبی مانند مرحله اول انتخابات، یقینا در این مرحله هم حماسه خواهند آفریند و در کشور پیشگام خواهند بود.

نظر شما