شناسهٔ خبر: 67522422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار سمنان:

شعب اخذ رای برای مسافران عبوری از استان سمنان منظور شده است

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه تحقق مشارکت حداکثری مورد تاکید است، گفت: شعب اخذ رای برای مسافران عبوری از استان نیز منظور شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح جمعه در نخستین دقایق شروع فرآیند برگزاری انتخابات، با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در مهدیه اعظم شهر سمنان و انداختن رأی خود در صندوق با بیان اینکه از ساعت چهار صبح فرمانداران در ستادهای انتخابات شهرستان‌ها حاضر شدند و رأس ساعت شش صبح، استعلام دستگاه‌ها گرفته شد، ابراز داشت: در رأس ساعت هشت فرآیند برگزاری رأی‌گیری شروع شده است.

وی بابیان اینکه ۶۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان سمنان تعبیه شده است، افزود: تعدادی شعب سیار برای مسافران عبوری محور مواصلاتی تهران_مشهد و بالعکس تدارک دیده شده است.

استاندار سمنان بابیان اینکه با حضور حماسی مردم در انتخابات هفته گذشته، رتبه پنجم در مشارکت به استان سمنان اختصاص یافت، ابراز داشت: جلسات تبیینی، نتیجه مصوبات سفر ریاست جمهوری در دور اول و سفر به روستاها در سطح استان مشارکت ۴۹.۱۱ درصدی مردم استان را رقم زد.

هاشمی بابیان اینکه چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در برگزاری انتخابات مورد تاکید است، تصریح کرد: خوشبختانه با مردم ولایت مدار استان سمنان روند برگزاری انتخابات در امنیت کامل است.

وی بابیان اینکه در همین ساعات اولیه بالغ بر ۱۰ هزار نفر رأی خود را به صندوق‌های انتخابات انداختند، افزود: تحقق مشارکت حداکثری هدف انتخابات است که امیدواریم حماسه خوبی را از مردم استان سمنان شاهد باشیم.

نظر شما