شناسهٔ خبر: 67522336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار اردبیل:

اختلالی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود ندارد

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل در حال انجام است و هیچ‌گونه خللی در فرآیند برگزاری انتخابات شاهد نیستیم.

صاحب‌خبر -

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در هنگام رأی انداختن در محله میراشرف اردبیل، اظهار کرد: سرنوشت چهار سال ملت ایران امروز رقم خواهد خورد و ما یقین داریم مردم ما بهترین‌ها و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کرده و در منصب ریاست جمهوری تا چهار سال آینده بر می‌گزینند.

وی تصریح کرد: تاکنون میزان مشارکت مردم استان در چهار ساعت اخیر مطلوب و مناسب و نسبت به جمعه گذشته با شکوه تر و بیشتر بوده و ساعت به ساعت بر تعداد شرکت‌کنندگان و حضور گسترده آنها افزوده می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: یقین داریم که مردم ما با احساس مسئولیت در این برهه حساس در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و عزت، اقتدار و صلابت دیگری را برای این مرز و بوم رقم خواهد زد.

عاملی افزود: از اولین ساعات صبح امروز همکاران ما در ستاد انتخابات فضا و بستر خوبی را برای برگزاری سالم و رقابتی انتخابات مهیا کردند و هیچ‌گونه خللی در فرآیند برگزاری انتخابات و رأی دادن مردم را شاهد نیستیم.

عاملی به احراز هویت آنلاین و اتصال به اینترنت در همه مناطق استان اشاره کرد و ادامه داد: ممکن است در برخی از استان‌ها به دلیل دمای هوا قطعی برق اتفاق افتاده باشد ولی ما در استان اردبیل قطعی برق و اینترنت را تا این ساعت شاهد نبودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمامی یک‌هزار و ۳۷۵ شعبه استان با درایت و پشتیبانی ۳۱ هزار نفر از عوامل اجرایی آماده رأی‌گیری از مردم هستند و در جغرافیای استان از شهرها و روستاها گرفته تا مناطق عشایری مردم با شکوه و احساس مسئولیت در این عرصه حاضر شده تا سعی می‌کنند در انتخاب رئیس جمهوری شایسته و برازنده ایران سهم خود را ادا کنند.

عاملی اضافه کرد: تا زمانی که وزارت کشور اعلام کند، رأی‌گیری از تک تک افراد حاضر در محل شعبه انجام می‌شود و به یقین هیچ‌گونه خدشه‌ای در آرای مردم ایجاد نخواهد شد.

وی بیان کرد: مسئولان اجرایی و عوامل نظارتی آخرت خود را به دنیای کسی نخواهند فروخت و با حساسیت و به عنوان حق‌الناس از رأی مردم صیانت کرده و سعی می‌کنند بر این رأی احترام بگذارند.

عاملی در ادامه سخنان خود یادآور شد: تا امروز رقابت ۲ کاندیدا را شاهد بودیم ولی از فردا با برگزاری جشن ملی همه باید با دلسوزی برای پیشرفت کشور قدم جلو گذاشته و رئیس جمهور منتخب مردم را یاری و کمک رسانند.

استاندار اردبیل گفت: رئیس جمهور منتخب مردم نیز وظیفه دارد در آبادانی، پیشرفت و حل مشکلات کشور گام برداشته و هیچ وقت منافع ملی را به منافع حزبی، گروهی و فردی ترجیح ندهد.

نظر شما