شناسهٔ خبر: 67522108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

حضور گسترده نشان از اعتماد مردم به نظام و انقلاب است

شهره اکبری

امام جمعه بهار گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اعتماد مردم به نظام و انقلاب است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام رضا مصباح جمعه ۱۵ تیرماه در حاشیه فرآیند رأی‌گیری این شهرستان، اظهار کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با حضور پرشور خود یک آزمون دیگر را به نحو احسن پشت سر می‌گذارند.

وی با بیان اینکه مردم از آرمان‌های امام و شهدا صیانت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم ایران با خلق حماسه دیگر امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کنند و همانند انتخابات گذشته پیروز میدان هستند.

مصباح تصریح کرد: پایداری و انسجام ایران اسلامی به پشتوانه مردم نجیب و شریف و حضور آنان در صحنه‌های مختلف رقم خواهد خورد.

امام جمعه بهار ولایتمداری را از شاخصه‌های مردم انقلابی برشمرد و گفت: مردم از همه سلایق و طیف‌ها، به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و از دقایق اول رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور دارند.

مصباح گفت: امروز نگاه دشمنان ایران به انتخابات ایران است و مردم ایران با انتخاب خود پاسخ آنها را خواهند داد.

ساخت ایرانی مقتدر و سرافراز با حضور در پای صندوق های رأی 

فرماندار شهرستان بهار هم اظهار کرد: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۱۷ شعبه اخذ رای در شهرستان بهار شامل ۵۳ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی، ۳۵ شعبه در بخش لالجین و ۲۹شعبه در بخش صالح آباد مستقر شدند.

مجتبی فیض‌اللهی اضافه کرد: برگزاری انتخابات سالم و پرشور در دستور کار قرار دارد و به این منظور عوامل اجرایی و نظارت با تمام توان حضور دارند.

وی گفت: از همه مردم نجیب و شریف ایران درخواست داریم برای ساختن ایرانی مقتدر و سرافراز در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

انتهای پیام

نظر شما