شناسهٔ خبر: 67521996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی ایلام: فرمانده نیروی انتظامی ایلام:

نیروی انتظامی تامین کننده امنیت انتخابات ایلام است نیروی انتظامی تامین کننده امنیت انتخابات ایلام است

فرمانده نیروی انتظامی ایلام گفت: نیروی انتظامی با لحاظ کردن مصادیق و آنچه که قانون در موضوع انتخابات مشخص کرده، اقدامات قبل، حین و بعد از انتخابات را برابر دستورالعمل از مرکز و همچنین تجارب سنوات گذشته به صورت ویژه و هدفمند در دستور کار قرار داده است.

صاحب‌خبر -

سردار جمال سلمانی فرمانده نیروی انتظامی ایلام با حضور در شعبه اخذ رأی در مدرسه آقا حسین‌بن علی (ع) شهر ایلام در جمع رسانه‌های این استان، اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی استان به تناسب شرح وظایف تعیین شده با لحاظ کردن تامین امنیت انتخابات در جغرافیای استان حضور دارند.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی استان ایلام از ساعت هفت صبح یعنی یک ساعت قبل از شروع اخذ رأی گیری در شعبه‌های مربوطه مستقر هستند.

وی یادآور شد: در این مرحله از انتخابات ۶۳۳ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در جغرافیای استان فعالیت دارند که بدون شک نیروی انتظامی بهتر از مرحله اول و با استفاده از آموزش و تجارب سنوات گذشته در حوزه تامین نظم و امنیت فعال است.

وی ادامه داد: در مرحله اول انتخابات، برای حفظ، نگهداری و امانتداری رأی مردم، از نیروی‌های انتظامی در استان سیستان و بلوچستان جان عزیز خود را تقدیم کردند که مصداق مجاهد فی سبیل الله در مجموعه انتظامی کشور است.

نظر شما