شناسهٔ خبر: 67521503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار گراش: حضور مردم در انتخابات قوام سیاسی و اجتماعی را به همراه دارد+فیلم

لارستان- ایرنا- فرماندار گراش استان فارس گفت: حضور مردم در انتخابات سبب تقویت مولفه‌های امنیت و موجب قوام و ارتقای شاخصه‌های سیاسی و اجتماعی خواهد شد و بنابراین هر اندازه بتوان این حضور حماسی و مشارکت را باشکوه برگزار کرد امنیت، اقتدار و انسجام ملی تقویت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمود طاهرزاده روز جمعه که به همراه امام جمعه گراش و جمعی از مسئولان با حضور در حسینیه چهارده معصوم(ع)، همزمان با آغاز سراسری انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت، افزود: مردم با انتخاب فردی اصلح رئیس جمهور را انتخاب خواهند کرد که امیدواریم ادامه دهند راه شهدای خدمت باشد.

وی با اشاره به آمادگی ۳۹ شعبه رای گیری در شهرستان گراش اضافه کرد: عوامل اجرایی از ساعت ۶ صبح جمعه در شعب حضور یافتند و برنامه‌ریزی های لازم انجام شده است و حدود هزار نفر به صورت مستقیم مسئول یا درگیر برگزاری انتخابات در شهرستان هستند.

طاهرزاده با بیان اینکه دشمنان به دنبال دلسردی مردم هستند، اضافه کرد: امروز شاهد حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات هستیم و این حضور چشمگیر خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمن است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گراش با بیان اینکه مردم ولایتمدار گراش رای دادن را به ساعات پایانی فرآیند رای‌گیری موکول نکنند، گفت: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم در صورت امکان در ساعت‌های اولیه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار گراش ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در این حماسه ملی افزود: تا پیش از اعلام پایان رای گیری از سوی وزارت کشور، شعب فعال هستند و مردم شهرستان می‌توانند در این رویداد مهم سیاسی کشور مشارکت کنند.

فرماندار گراش: حضور مردم در انتخابات قوام سیاسی و اجتماعی را به همراه دارد+فیلم

امام جمعه گراش هم بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: بر اساس تاکید دین اسلام، رهبر معظم انقلاب و بزرگان دین بر همگان وظیفه است در انتخابات مشارکت گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار و عزت کشور است، افزود: باید با حضور پرشور در انتخابات، آرای خود را به نیت تقویت ارزش‌های اسلامی در صندوق‌های رای بیندازیم.

وی بیان کرد: مردم شهرستان گراش همچون همه ایران اسلامی مردمی فهیم و با بصیرت هستند و با مطالعه و آگاهی هرچه بیشتر، بهترین و عالم‌ترین نامزد انتخاباتی را بر می‌گزینند و زمام امور کشور را برای چهار سال به رئیس جمهوری دلسوز، متعهد و متخصص می‌سپارند.

اجرای سرود و صحبت های یک سالمند ۸۳ ساله در این شعبه اخذ رای، از حاشیه های حضور فرماندار و مسئولان گراش در اولین ساعات رای گیری بود و در فیلم پیوست خبر قابل مشاهده است.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز در جنوب فارس واقع است.

نظر شما