شناسهٔ خبر: 67521178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

مردم با انسجام بیشتر در پای صندوق رأی حاضر شوند

زاهدان - ایرنا - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: از مردم انتظار داریم با انسجام بیشتر در ساعت‌های اولیه رأی‌گیری، در پای صندوق رأی حاضر شوند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد روز جمعه با حضور شعبه اخذ رای در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امیدواریم همه مردم برای ساختن ایرانی قوی با حضور پای صندوق های رای، حماسه‌ای از جنس حضور خلق کنند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حال انجام است بیان کرد: در این دور از انتخابات حتی با یک رای می‌شود رئیس جمهور را انتخاب کرد چرا که در صورت تساوی یک رای می تواند سرنوشت ساز باشد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: توقع و انتظارمان این است که همه مردم پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی با اشاره به حضور هموطنان ایرانی پای صندوق رای در خارج از کشور اظهار کرد: معاندان و سلطنت طلب‌ها برای این افراد مزاحمت ایجاد کردند اما موفق نبودند در دل مردم نا امیدی ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ فرآیند رای گیری مرحله دوم برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش همزمان با سراسر کشور از هامون تا مَکُران آغاز شد.

فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران پس از تأیید صلاحیت ۶ نفر از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان، در تاریخ بیستم خردادماه، رقابت بین مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف به عنوان نامزدهای واجد شرایط چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، آغاز شد.

پس از انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی از صحنه رقابت، انتخابات میان چهار نامزد باقی مانده در هشتم تیرماه برگزار شد. با اعلام نتایج رسمی انتخابات تا پیش از ظهر شنبه ۹ تیرماه، انتخابات به دور دوم کشیده شد که طبق قانون، یک هفته بعد یعنی امروز ۱۵ تیرماه برای بار دوم رای گیری در حال انجام است.

مردم مومن و ولایت‌مدار سراسر استان آمده اند تا با حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور خود را برای چهار سال آینده مشخص کنند.

مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوره قبل ریاست‌جمهوری جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار شد مشارکت ۴۰ درصدی به ثبت رساند و حالا طبق نظرسنجی ها در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیرماه این رکورد شکسته خواهد شد.

نظر شما