شناسهٔ خبر: 67521014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردم خوزستان در صفوف به هم پیوسته اخذ رای: شرکت در انتخابات وظیفه است

اهواز- ایرنا - مردم خوزستان در جای جای استان با حضور در صف‌های پیوسته شعب اخذ رای، در جشن سیاسی کشورمان شرکت کرده و گفتند: شرکت در انتخابات وظیفه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اقوام مختلف خوزستان صبح جمعه با لباس‌های محلی در صفوف به هم پیوسته پای صندوق‌های رای حاضر شده و به جهانیان اعلام کردند همواره پای نظام ایستاده‌اند و برای انجام تکلیف شرعی و سیاسی خود پیشقدم هستند.

هر رای خاری به چشم دشمن است

یکی از شهروندان اهوازی گفت: نظام جمهوری اسلامی انتخابات زیادی برگزار کرده و بنده با قاطعیت درهمه این انتخابات مشارکت داشته ام.

عطایی اظهار کرد: امیدوارم مردم نیز شک و تردید به خود راه ندهند و با وجود مشکلات زیادی مانند تورم و گرانی، باحضور خود پای صندوق های رای، دشمن را شکست دهند.

وی اضافه کرد: مردم با انتخاب اصلح اجازه ندهند کشور به دست نااهلان بیفتد.ویژگی های انتخاب اصلح، ولایتمداری، پاکدستی و مدیریت صحیح است.

مردم خوزستان در صفوف به هم پیوسته اخذ رای: شرکت در انتخابات وظیفه است

رییس جمهور منتخت مانند آیت الله رئیسی خدمتگزار مردم باشد

یک شهروند اهوازی نیز ضمن انداختن رای خود در صندوق حسینیه عاشقان ثارالله اهواز گفت: شرکت درانتخابات یک وظیفه شرعی است و باید به آن عمل کنیم.

وی که همراه با خانواده پای صندوق رای آمده بود ادامه داد: مهمترین ویژگی یک رییس جمهور خدمت به مردم است و گزینه منتخب باید مانند شهید رییسی خدمتگزار مردم باشد.

رییس جمهور منتخب مطالبات کادر درمان را پیگیری کند

آرمان نظری کارشناس اورژانس ۱۱۵ خوزستان نیز گفت: بهداشت و درمان جزو اولویت های نخست همه نامزدهای انتخابات است و فرد منتخب به عنوان رییس جمهور باید برای پیشگیری برنامه ریزی کند. مطالبات کادر درمان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مردم خوزستان در صفوف به هم پیوسته اخذ رای: شرکت در انتخابات وظیفه است

مردم برای توسعه روابط سیاسی و ساختن ایران آباد پای صندوق های رای حاضر شوند

یک شهروند دزفولی نیز در آستان سبزقبا گفت: شرکت در انتخابات اطاعت از امر مقام معظم رهبری است به وظیفه شرعی خود عمل می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه روابط سیاسی و ساختن ایران آباد پای صندوق های رای حاضر شوند اظهارکرد: ما همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و به عنوان یک سرباز همیشه در مشارکت پیشقدم خواهیم بود.

روشندلان خوزستان نیز صبح امروز به نشانه وحدت و ایران دوستی در صف‌های پیوسته حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

مردم بستان نیز با خواندن شعرهای حماسی و یزله در جشن سیاسی ایران شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت الله رئیسی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه امسال با تصمیم هیات دولت هشتم تیرماه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد.

این دوره از انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور صبح روز ۱۵ تیرماه آغاز شد.

در این دوره از انتخابات مسعود پزشکیان و سعید جلیلی۲ نامزد ریاست جمهوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نظر شما