شناسهٔ خبر: 67520667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه لرستان:

حضور حماسی مردم ایران ناامیدی را در اردوگاه دشمن حاکم می‌کند

خرم آباد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مردم این استان در کنار ملت ایران با حضور حماسی خود پای صندوق های رای ناامیدی را در اردوگاه دشمن حاکم می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار نعمت‌الله باقری روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای دبستان توحید خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال می کند رضایت و مشارکت حداکثری می باشد که حضور مردم لرستان نیز پای صندوق‌های اخذ رای بسیار پرشور است تا قوت و اقتدار این نظام را ارتقا دهند.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال مشارکت ضعیف ملت ایران هستند اما مردم ما این آزمون را در ۴۵ سال گذشته بارها پشت سرگذاشته اند و با حضور خود پای صندوق های رای موفق شدند دشمنان را شکست دهند.

وی با بیان اینکه امروز نیز امید داریم تمام مردم با حضور در شعب، با هر رای یک تیر به سمت دشمن رها کنند ادامه داد: هر رای ملت ایران پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکم و استوارتر می کند.

سردار باقری با اشاره به اینکه نگاه مستضعفان جهان به جمهوری اسلامی است افزود: ملت ایران و لرستان در دوره های گذشته امتحان خود را به خوبی پس داده اند و امروز نیز با مشارکت حداکثری موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند شد.

برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان لرستان یک هزار و ۶۳۸ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است و ۲۵ هزار نفر مسولیت انجام فرآیند رای گیری را بر عهده دارند.

نظر شما