شناسهٔ خبر: 67520534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار جغتای: مشارکت انتخاباتی در این شهرستان پرشورتر از دور نخست است

سبزوار- ایرنا - فرماندار «جغتای» گفت: بررسی شعب اخذ رای این شهرستان غربی خراسان رضوی، نشانگر آن است که میزان مشارکت انتخاباتی مردم این منطقه، پرشورتر از دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

ابوالقاسم ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس بازدیدها و مشاهدات صورت گرفته در ساعات اولیه صبح، جمعیت واجد شرایط برای انداختن رای خود به صندوق با اقبال و حضور گسترده تری در شعبه ها حاضر شده اند و این از مشارکتی بالاتر خبر می‌دهد.

شهرستان جغتای در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ثبت مشارکت ۶۶.۵ درصدی، پس از شهرستان «ششتمد" رتبه دوم مشارکت را در بین ۳۴ شهرستان خراسان رضوی از آن خود کرده بود.

فرماندار جغتای گفت: ۵۹ شعبه رای برای جمع‌آوری آرای واجدان شرایط رای در این شهرستان استقرار یافته که از این شعب ۱۰ مورد شهری و ۴۹ شعبه روستایی است.

وی افزود: در این دوره از انتخابات ۳۷ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرستان جغتای واجد شرایط رای دادن هستند، که شمار آنان نسبت به انتخابات آخرین دوره مجلس شورای اسلامی و نیز دور نخست چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تغییر معناداری نکرده است.

ابراهیمی، شمار عوامل دست‌اندرکار انتخابات در جغتای را هزار نفر شامل نیروهای اجرایی، نمایندگان فرماندار، انتظامی، بازرس و عوامل پشتیبانی عنوان کرد.

دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز در کشور برگزار می‌شود که یکی از ۲ نامزد حاضر در عرصه رقابت با کسب اکثریت نسبی آرا، بر کرسی ریاست قوه مجریه تکیه خواهد زد.

مرکز شهرستان ۴۸ هزار نفری جغتای در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما