شناسهٔ خبر: 67520462 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خزاعی: معتقدم با همین رای‌ها می‌توان تغییرات اساسی در کشور ایجاد کرد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان سینمایی، گفت: معتقدم هر کس به سرنوشت خود علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند تا در تعیین سرنوشت خودش تاثیرگذار باشد.

صاحب‌خبر -

محمد خزاعی صبح امروز به حضور در تالار وحدت حاضر شد و ضمن شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم انتخابات پرشور پیش روی ما باشد. معتقدم هر کس به سرنوشت خود علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند تا در تعیین سرنوشت خودش تاثیرگذار باشد.

وی افزود: حس اینکه ما هیچ تصمیمی نمی‌توانیم بگیریم و نمی‌توانیم در سرنوشت خود تاثیر گذار باشیم حسی غلطی است که از طرفی مخالفان نظام اسلامی ما القا می‌شود رد حالی که اینطور نیست.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: واقعیت این است که با همین رای است که می‌توانیم تغییرات اساسی ایجاد کنیم.

خزاعی گفت: از همه اهالی سینما، فرهنگ و هنر دعوت می‌کنم که اگر معتقدند باید تغییراتی صورت بگیرد، تا پایای رای‌گیری پای صندوق بروند.

رئیس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: اگر معتقدیم کارهایی که آقای رئیسی شروع کرده و هنور به اتمام نرسیده باید تمام شود و مسیری را که دولت سیزدهم آغاز کرده بود امیدوارم تمام این پروژه‌ها در آینده بتواند تکمیل شود.

تالار وحدت تهران از ساعت ۹ صبح روز جمعه پانزدهم تیر میزبان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای حضور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

نظر شما