شناسهٔ خبر: 67519907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه آبادان: حضور در انتخابات به معنی استمرار ارزش‌های دین و انقلاب است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به معنی استمرار ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وی افزود: امروز حضور مردم در انتخابات به معنی استمرار ارزش‌های دین و بیعت با مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است و مردم ایران با درک این موضوع پای صندوق رای می‌آیند.

وی افزود: امروز حماسه‌ای دیگر برای مردم ایران اسلامی است تا دشمن بار دیگر با شکست مواجه شود.

حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: انتخابات تنها انتخاب یک فرد نیست بلکه حضور حداکثری در انتخابات عزت‌داری به نظام، بیعت با شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه آبادان گفت: امروز چشم جهانیان و دشمن به کشور عزیز ما دوخته شده است و همه در انتظار انتخابات مردم جمهوری اسلامی هستند.

وی بیان کرد: امروز مردم ایران اسلامی با حضور پررنگ و چشمگیر خود پیام نا امید کننده‌ای را به دشمن و پیام امیدآفرینی را به دوستان مخابره خواهند کرد.

امام جمعه آبادان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری، قدرت کشور را نمایان خواهند کرد و دشمن متوجه اتحاد و همدلی ملت ایران می‌شود.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، ناامیدی دشمن و دلگرمی جهان اسلام را به دنبال خواهد داشت، انتخابات یک وظیفه است که ملت باوفای ایران آن را به انجام خواهند رساند.

به گزارش ایرنا انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند. دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در جال برگزاری است.

نظر شما