شناسهٔ خبر: 67519823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ره پیک رای خود را به صندوق انداخت

تهران- ایرنا- عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان رای خود را به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سیامک ره‌پیک صبح روز جمعه -۱۵ تیر- در مرحله دوم رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت و عنوان کرد: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هم فرا رسید و گزارش‌هایی که ما داریم نسبت به مرحله اول حضور مردم پای صندوق قابل توجه است و امیدواریم در ساعت‌های آینده هم ادامه پیدا کند.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات رقابتی‌تر است به همین دلیل مشارکت افزایش پیدا خواهد کرد امیدواریم که این انتخابات تا ساعاتی دیگر نتایج آن معلوم خواهد شد ، علاوه بر حضور مردم و مشارکت خوب که باعث عزت کشور می‌شود نتیجه آن شخصی باشد که مسائل اساسی کشور را مورد توجه قرار دهد و این انتخاب برای کشور و آینده مردم انتخاب مفید و موثری باشد.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری - ۱۵ تیر- در سراسر کشور برگزار شد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته - ۸ تیر ۱۴۰۳ - با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

نظر شما