شناسهٔ خبر: 67519662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

برگزاری انتخابات با همکاری ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی در لرستان

مرضیه حافظی

استاندار لرستان گفت: ۲۵ هزار نفر شامل مجریان، ناظران، بازرسان و مسئولان امنیت انتخابات در حال برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لرستان است.

صاحب‌خبر -

ابوطالب شفقت، امروز ۱۵ تیر ماه، با حضور در شعبه شماره ۲۳ دبستان توحید خرم‌آباد، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت و در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشکر از حماسه‌ای که روز جمعه گذشته مردم آفریدند، گفت: انتظار رهبری امروز بیشتر از هفته گذشته است.

وی ادامه داد: همان‌گونه که در آغاز فرآیند رأی‌گیری مقام معظم رهبری فرمودند انتظار بیشتری داریم و گزارش‌ها اینگونه رسیده که هیجان و طراوت مردم امروز بیشتر از هفته گذشته است، امیدوارم مردم باوفا، شجاع و دلیر لرستان یک بار دیگر آن وفاداری، عزت، قدرت و اقتداری که برای جمهوری اسلامی داشتند را به خودشان و جامعه اسلامی نشان دهند.

شفقت بیان کرد: ۲۵ هزار نفر شامل مجریان، ناظران، بازرسان و مسئولان امنیت انتخابات در حال برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لرستان است.

استاندار لرستان تأکید کرد: به عنوان مجری انتخابات و نماینده دولت این قول را به مردم می‌دهم که سالم‌ترین و با امنیت‌ترین انتخابات را داشته باشیم.

وی در پایان از اصحاب رسانه و مطبوعات و همچنین فعالان فضای مجازی برای فعالیت‌های خود در این مدت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

نظر شما