شناسهٔ خبر: 67518569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مخبر: دولت بدون هیچ گرایش سیاسی انتخابات را برگزار می‌کند

سرپرست انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دولت بدون هیچ گونه گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند، گفت: وزارت کشور  به دقت سلامت انتخابات را رصد می‌کند تا از رای مردم صیانت شود. سرپرست انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دولت بدون هیچ گونه گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند، گفت: وزارت کشور  به دقت سلامت انتخابات را رصد می‌کند تا از رای مردم صیانت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمد مخبر ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و قدردانی از وزارت کشور گفت: کار سختی انجام شد، برای انتخابات در طول یکسال برنامه ریزی می‌شود و اینکه در این مدت کم برای ایران پهناور امکان رای فراهم شود، بسیار سخت است که این مهم را وزارت کشور، شورای نگهبان، صدا وسیما، وزارت ارتباطات و همه دست‌اندکاران به خوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه چند ده هزار نفر به این انتخابات نظارت کرده و خدمت می‌کنند در این بازدید اعلام شد که تا الان تعداد نسبتا بیشتری رای نسبت به هفته گذشته به صندوق ریخته شده و استقبال معناداری شده است. 
مخبر افزود:  
امیدوارم خداوند کمک کرده و دلها را بگرداند و مردم در پای صندوق رای حاضر شوند. عزتی که حکومتی اسلامی در دنیا دارد یکی از مولفه های آن همین انتخابات است.  

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دولت بدون هیچ گونه گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند، گفت: دولت و وزارت کشور به دقت سلامت انتخابات را رصد می‌کند تا از رای مردم صیانت شود امیدواریم شاهد یک انتخابات مفید برای مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما