شناسهٔ خبر: 67518542 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جهانگیری:

هرکسی به ایران و سرنوشت مردم علاقمند است الان باید بیاید

جهانگیری: معاون اول رییس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: فکر می‌کنم هرکسی به ایران و سرنوشت مردم علاقمند است الان باید بیاید به صحنه چون نیامدنش ممکن است باعث شود آن فکر و نظری که قبول ندارد، حاکم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم پس به صندوق انداختن رأی خود در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که «آیا قرار است پزشکیان دولت سوم روحانی را تشکیل دهد»، گفت: این از آن حرف های بداخلاقی‌ست، آقای پزشکیان یک‌ شخصیت بزرگ و مستقلی است که با فکر و اندیشه خودش به انتخابات آمده است و دولت هیچکس را تشکیل نمی‌دهد.

وزیر صنعت و معدن دولت اصلاحات درخصوص‌ توصیه به افراد مردد، اظهار داشت: من واقعا مکرر گفتم که انتخابات این دوره بسیار حساس است به دلایلی که کشور با مسائل حساسی روبه‌رو است، از مسائل معیشت مردم تا مسائل اقتصادی مهمی مانند ناترازی جدی در حوزه آب، هوا، بودجه، انرژی همین‌طور در حوزه فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان و زنان موضوعات جدی داریم، مباحث آموزشی هم از همین دست است.

وی ادامه داد: همچنین در بحث روابط بین‌المللی با تحریم های ظالمانه‌ای که با آن مواجه هستیم، منطقه ما در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته باید با دقت بالا مباحث رصد شود و تصمیمات اتخاذ شود. الان دو تفکر در انتخابات حضور دارد مردم باید بررسی کنند که با کدامیک از این دو کاندیدا می‌شود مسا.ل کشور را حل کرد و ایران را در مسیر خوبی قرار داد.

جهانگیری همچنین خاطرنشان کرد: به هرحال من فکر می‌کنم هرکسی به ایران و سرنوشت مردم علاقمند است الان باید بیاید به صحنه چون نیامدنش ممکن است باعث شود آن فکر و نظری که قبول ندارد، حاکم شود.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما