شناسهٔ خبر: 67517513 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رهبر معظم انقلاب اسلامی:

انتخابات یک امر مهم سیاسی است/ مردم بهترین را انتخاب کنند

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه امروز روز حضور، شرکت و فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی است، تصریح کردند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله، مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله خامنه ای در آغازین دقایق رای گیری، با حضور در کنار صندوق رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت و رأی خود را به صندوق سیار 110 انداختند.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از رأی دادن در سخنانی فرمودند: بحمدالله روز خوبیست؛ روز حضور، شرکت و فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات.
 
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است، گفتند: خداکند این‌جور باشد و اگر این‌جور باشد خرسندکننده است. ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله، مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد که کار را تمام کنند و فردا رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.
 
ایشان افزودند: خداوند ملت را موفق و کشور را آباد کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خود قرار بدهد.

نظر شما