شناسهٔ خبر: 67516880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان:

انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

صاحب‌خبر -

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید و پاسداری و صیانت از این دستاورد عظیم و سترگ، وظیفه‌ای همگانی است.

وی افزود: امیدواریم ملت فهیم و رشید ایران به ویژه شهروندان گرامی منطقه ۱۱ اصفهان با حضور حماسی در مرحله‌ی دوم چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در این آزمون بزرگ و ادای تکلیف دینی و ملی، کوشا باشند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: انتخاب رئیس‌جمهوری پاک دست و معتقد به مبانی اسلام و انقلاب، پیگیر و خستگی‌ناپذیر، مسئولیت سنگین امروز ما برای تداوم روش و منش رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی و ضامن اقتدار، امنیت و آسایش کشور است.

غلامی گفت: از عموم هموطنان به‌ویژه شهروندان منطقه ۱۱ دعوت می‌کنم امروز _جمعه پانزدهم تیر_ با حضور فعال و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، در خلق حماسه‌ای دیگر سهیم باشند و با در نظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله)، فرد اصلح را برای سکان‌داری چهارساله قوه مجریه کشور انتخاب کنند.

نظر شما