شناسهٔ خبر: 67515799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت امام جمعه، نماینده خبرگان رهبری و استاندار یزد از مردم برای حضور در انتخابات

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد در پیامی مشترک عموم مردم را به حضور باشکوه در انتخابات ۱۵ تیرماه دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، در پیام مشترک پیام آیت الله محمدرضا ناصری ، آیت الله ابوالقاسم وافی و مهران فاطمی آمده است: حضور شکوهمندانه مردم عزیز، ولایتمدار و قدرشناس استان در انتخابات هشتم تیرماه و قرار گرفتن یزد در زمره استان‌های ممتاز در عرصه مشارکت سیاسی با نصاب مشارکت قریب به ۶۰ درصد، نشانه روشنی از اوج بصیرت و آگاهی مردم شریف این سامان است.

در ادامه آمده است: اینک که در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته ایم بی شک اهمیت و حساسیت این رویداد عظیم در عرصه مردم سالاری دینی برای آینده کشور و حرکت به سمت قله‌های عزت و افتخار برجسته و آشکار است و مشارکت باشکوه و حماسه گون مردم عزیز در این انتخابات تضمین کننده اقتدار و عزت ملی بوده و دشمنان اسلام و انقلاب و بدخواهان این مرز و بوم مقدس اسلامی را مایوس خواهد کرد.

این پیام می‌افزاید: لذا از آحاد مردم شریف و فداکار استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می‌شود تا با تجدید حضور باشکوه خود در انتخابات هشتم تیرماه این بار نیز در ۱۵ تیرماه در پای صندوق‌های رای حضور یافته و با شور و شعوری آگاهانه و باشکوه، خالق تصویر زیبای دیگری در تاریخ پرتلالو استان تاریخی باشند. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی(ره) و شهدای خدمت، صحت، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و در راستای منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نماییم.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما