شناسهٔ خبر: 67514930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

اعلام نتایج اولین دوره مسابقات شطرنج یادواره شهدای خدمت ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بم

با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه و هیات شطرنج شهرستان بم، اولین دوره مسابقات شطرنج یادواره شهدای خدمت ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بم، اولین دوره مسابقات شطرنج یادواره شهدای خدمت ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بم روز گذشته، ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳ با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه و هیات شطرنج شهرستان بم در مجموعه ورزشی فجر شهرستان بم برگزار شد. این مسابقات به روش دوره ای و طی ۹ دور با حضور شرکت‌کنندگانی پرانرژی و با مهارت برگزار گردید. 

سعید جهانی به عنوان سرداور مسابقات حضور داشت و در پایان این رقابت‌ها، آقایان علی غضنفرآبادی، امیرحسین یوسف‌آبادی و امیرحسین غضنفرآبادی به ترتیب به عنوان قهرمانان اول تا سوم معرفی شدند.

گفتنی است؛ محمد غضنفرآبادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم به همراه عبدالرضا افشاری سرپرست اداره تربیت بدنی دانشگاه، در محل برگزاری این مسابقات حضور یافتند و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری این مسابقات قرارگرفتند. 

این مسابقات نه تنها به ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در این منطقه کمک کرد، بلکه به گونه‌ای شایسته به یاد شهدای خدمت ویژه ادای احترام نمود. برگزاری چنین رویدادی در شهرستان بم نشان از اهمیت توجه به توسعه ورزش و فرهنگ در این منطقه دارد.

جهت مشاهده گزارش تصویری این مسابقات کلیک کنید.

نظر شما