شناسهٔ خبر: 67514082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان برای مشارکت حداکثری در انتخابات

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک از مردم نجیب، ولایتمدار و غیرتمند استان برای حضور حداکثری و حماسی در انتخابات دومین مرحله چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان ایت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار استان دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات کردند. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هرکس به ایران قوی علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند.

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

بی‌شک انتخابات عامل پیشرفت و توسعه در هر کشوری است و این مردم هستند که با حضور آگاهانه و با بصیرت خودت در انتخابات راه توسعه کشور را ترسیم می‌کنند.

حضور گسترده و با بصیرت مردم در انتخابات ۱۵ تیر، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان این مرز بوم خواهد بود که نمی‌توانند سربلندی و سر افرازی ایران را ببینند.

هر رأی مردم به معنای پاسداشت تلاش‌های خستگی ناپذیر شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی است که جز سربلندی ایران و ملت عزیز، دغدغه‌ای دیگری نداشت.

این‌جانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خدمت و امنیت و ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران و فعالان عرصه برگزاری انتخابات و رأی دهندگان مرحله اول، با توجه به این انتخابات مهم و سرنوشت ساز و شرایط حساس منطقه‌ای از همه اقشار مردم شریف و همیشه در صحنه استان می‌خواهیم در کمال یکپارچگی و وحدت کلمه و با التزام به هویت ایمانی با حضور حماسی و آگاهانه خویش همچون دوره‌های گذشته در بین استان‌های کشور پرچمدار و طلایه‌دار مشارکت باشند و موجبات اقتدار و سرافرازی هرچه بیشتر کشور و یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را فراهم آورند.

از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران اسلام و انقلاب را مسئلت می‌نمائیم.

بمنه و کرمه

مصطفی محامی

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی

استاندار سیستان و بلوچستان

نظر شما