شناسهٔ خبر: 67513775 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

انجمن اساتید مؤسسه امام خمینی:

مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب رئیس جمهور اصلح ضروری است

در بیانیه اساتید مؤسسه امام خمینی آمده است: مشارکت حداکثری مردم در این مقطع حساس برای انتخاب رئیس جمهور اصلح ضرورت اجتناب ناپذیری است که مقام معظم رهبری بر تحقق آن تأکید دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بیانیه انجمن اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منتشر شد.

در این متن تأکید شده که سعید جلیلی فرد اصلح این رقابت بوده و برای جلوگیری از غلبه گفتمان ناکارآمد غربگرایی حمایت از او لازم است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا...» نساء: ۵۸

ملت شریف ایران!

مشارکت حداکثری مردم در این مقطع حساس برای انتخاب رئیس جمهور اصلح ضرورت اجتناب ناپذیری است که مقام معظم رهبری دامت برکاته بر تحقق آن تأکید دارند. به دنبال مشارکت حداکثری، معظم له تأکید بر انتخاب کسی دارند که دارای شاخصه ی اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی، کارآزموده با مدیریتی قوی، خستگی ناپذیر و جهادی، صمیمی و خدمتگزار به مردم، عدالت خواه، ساده زیست و امانت دار، شجاع و استکبارستیز، برخوردار از تدبیر، بصیرت و برنامه و بالآخره باورمند به توان مندی مردم شریف ایران و ظرفیت های فراوان داخلی و در کنار تعامل عزتمندانه با قدرت های خارجی باشد.

آشکار شدن ناکارآمدی گفتمان نگاه به غرب در دهه ۹۰ که منجر به عقب افتادگی این کشور گردید و در مقابل طعم شیرین خدمت بی منت و صادقانه با تکیه بر توان داخلی به جای امید واهی به دشمنان این مرز و بوم در دولت شهید رئیسی عزیز, دوگانه‌ای است که در این مرحله از انتخابات عیان‌تر از گذشته شده است و جای هیچ تعلل و شبهه‌ای را برای حمایت همه دلبستگان به این کشور و گفتمان انقلاب اسلامی از جناب آقای دکتر سعید جلیلی به عنوان نامزد اصلح در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و حاکمیت عدالت باقی نمی‌گذارد.

انجمن اساتید مؤسسۀ آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) ضمن احترام به جناب آقای دکتر پزشکیان، به دلیل نگرانی هایی که ملت غیور ایران در دهه اخیر در موضوعات گوناگون بویژه مشکلات اقتصادی داشته است، جناب آقای دکتر سعید جلیلی را نامزد اصلح و در تراز انقلاب تشخیص داده و از تمام نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان می خواهد با رأی منسجم خود و ترغیب مردم برای رأی به ایشان، در تقویت جبهه انقلاب سهیم باشند.

وعده ما جمعه ۱۵ تیرماه

نظر شما