شناسهٔ خبر: 67512982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیام انتخاباتی مصطفی پورمحمدی؛ با انتخاب دقیق ما، امید بهترشدن هست، پس چرا نیاییم؟

مصطفی پورمحمدی کاندیدای مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مصطفی پور محمدی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

آنگونه که فرارو روایت کرده، پور محمدی در این بیانیه نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

هم‌میهنان عزیز و گرامی

سلام بر شما

پانزده روز میهمان شما بودم و قلب و ذهن شما را درگیر مباحث خود کردم. به دنبال آن، پیام‌های محبت‌آمیز فراوانی دریافت کردم. همچنین نقدهای زیاد و تعابیر مختلف و داوری‌های متفاوت را دیدیم و شنیدیم.

آنچه برای همه‌ی ما مهم است، آینده‌ی کشور، پیشرفت آن، امیدواری فرزندانمان و زندگی شایسته و درخور برای همه همراه با آرامش، محبت، رضایت و سلامت دین و دنیا است.

مجدداً از همه تشکر می‌کنم و به خصوص از کسانی‌که در برنامه‌های اینجانب حضور داشتند، تلاش کردند و از هر کمکی دریغ ننمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

و از همه‌ی شما صادقانه و متواضعانه تقاضا و انتظار دارم.

بیایید فارغ از همه‌ی دغدغه‌ها، گله‌ها و انتقادها، تصمیم بگیریم همبستگی و دلبستگی خود را به کشور و سرنوشتمان ابراز کنیم، مطمئن هستم حضور گسترده‌ی شما، احساس آرامش‌بخش و مثبتی ایجاد خواهد کرد، چرا که وظیفه‌ی خود را انجام داده‌اید و فردی که به فکر شما و خواست‌های شما نزدیکتر است، انتخاب می‌کنید.

من نمی‌گویم به چه کسی رأی دهید، ولی اصرار دارم بیاید و دیگران را نیز دعوت کنید. زیرا لحظات خاص، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است. حتی یک قدم برداشتن، یک لحظه از تردید خارج شدن و یک حضور به‌موقع، آینده‌ی ما و فرزندانمان را دگرگون و تضمین خواهد کرد. پس اجازه ندهیم فضای یأس و بدبینی بر ما غلبه کند.

حتماً می‌دانید نیامدن من و شما، اوضاع را بهتر نمی‌کند، اما با آمدن ما و انتخاب دقیق ما، امید بهترشدن هست، پس چرا نیاییم؟

قرار ما، گام‌های استوار، با نیت خیر، امید به آینده‌ی بهتر و با توکل به خداوند رحمن و رحیم و با شادابی در روز جمعه ۱۵ تیرماه به سوی حوزه‌های اخذ رأی.

خداوند متعال به همبستگی و حرکت جمعی وعده‌ی سعادت، کامیابی و نجات داده است.

إِنَّ اللَّهَ لا یُخْلِفُ الْمِیعاد - پیروز و سربلند باشد.

دعاگوی همه - ارادتمند مصطفی پورمحمدی

۱۴۰۳/۴/۱۴

۲۷۲۱۸

نظر شما