شناسهٔ خبر: 67512413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه شیراز:

کارآمدترین و آگاه‌ترین فرد را انتخاب کنیم

زهرا عسگری

در پیام امام جمعه شیراز در خصوص دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تأکید شده است که معتقدترین، آگاه‌ترین و کارآمدترین فرد را انتخاب کنیم.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۱۴ تیرماه در خصوص دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت حضور پرشور و گسترده مردم و انتخاب اصلح پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است و همان‌طور که در مثل مشهور می‌گوییم کار را کسی کرد که تمام کرد طبیعتا رای مرحله اول وقتی تاثیر خود را می‌گذارد که در مرحله دوم دوباره رای دهیم و بتوانیم حسن انتخاب داشته باشیم.

از این جهت همه عزیزان و ملت شریف و سربلند ایران پیگیر این باشند که در جمعه پیش‌رو رای دوباره خود را به کاندیدای اصلحی که مدنظر دارند بدهند تا یک رئیس جمهوری با اطمینان به آرای حامی خود بتواند مدیر اجرایی کشور شود.

وضعیت کشور ما از حیث اجرایی امروز نیاز به این دارد که هر چه زودتر رئیس جمهور مستقر شود چون سال ۱۴۰۳ سال اجرای برنامه هفتم است و ما باید بتوانیم رشد ۸ درصدی خودمان را در همین سال داشته باشیم.

اگر مردم می‌خواهند رفاهی به حال خود، خانواده و فرزندان برسد، بهترین راه این است که زود رئیس جمهور قوی و به درد بخور به میدان بفرستند و امیدواریم در این جهت توفیقات مردم ما بیش از پیش باشد و شاهد یک حضور قوی و یک رای ارزشمند و تعیین یک رئیس جمهور کارآمد برای اجرای برنامه هفتم و رفاه مردم عزیزمان باشد.

در ویژگی‌های کاندیدای اصلح اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی، آگاهی نسبت به آنچه که باید برای کشور انجام شود که به نظر من در برنامه هفتم خلاصه می‌شود و نهایتا کارآمدی سه عنصری است که باید با جدیت دنبال کنیم و معتقدترین، آگاه‌ترین و کارآمدترین را انتخاب کنیم. امروز بقیه صفات خوب که ارزشمند هستند این اولویت را برای کشور ندارند و بحث این است که کشور برای پیشرفت نیاز به چنین فردی دارد و امیدواریم با دقت و بصیرت مردم کشور در نهایت به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

انتهای پیام

نظر شما