شناسهٔ خبر: 67512261 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل راهداری استان همدان:

12 مجتمع خدماتي رفاهي در استان همدان در حال ساخت است

صاحب‌خبر -
12 مجتمع خدماتي رفاهي در استان همدان در حال ساخت است
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در حال حاضر 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری آریا استان همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: این استان داری 43 مجتمع خدمات رفاهی فعال بوده و 12 مجتمع نیز در حال ساخت است.
وی تاکید کرد: 45 مجتمع خدماتی رفاهی نیز در محورهای روستایی و فرعی در دست استعلام است.
مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: این مجتمع ها با محوریت های گوناگون شامل رستوران، خدمات خودرویی، پارکینگ و... در حال احداث است.
آهکی با تاکید بر اینکه عمده هدف‌گذاری در محورهای شریانی و گردشگری است، افزود: خوشبختانه به لحاظ تعداد مجتمع ها در سطح کشور رتبه نهم را داریم.
این مسئول ادامه داد: مجتمع های خدمات رفاهی با تمرکز ارائه خدمات برای کاربران جاده ای، در تأمین ‌امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه های گردشگری بسیار موثر هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر استراحت 15 دقیقه‌ای در ازای هر دو ساعت رانندگی، بهترین محل توقف و استراحت را مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی برشمرد و اظهار داشت: کاربران جاده‌ای می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه 141 از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.
آهکی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و انجام سفر ایمن نظارت‌های ویژه بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین شهری در طول هفته اعمال می‌شود.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 15 نوبت نظارت از حدود 50 مجتمع خدماتی رفاهی با حضور کلیه ادارات مرتبط در سطح استان انجام شده است.

نظر شما