شناسهٔ خبر: 67511515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

درویش: فسخ بیرانوند را در مجاری قانونی پیگیری می شود

مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات دیشب علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند دیشب برای اولین بار درباره فسخ قرارداد خود با پرسپولیس صحبت کرد و مدعی شد فسخ وی هیچگونه مشکلی ندارد و طبق قرارداد صورت گرفته است. در همین راستا مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات دیشب بیرو واکنش نشان داده و مدعی است پرسپولیس به تمام تعهدات خود عمل کرده است.

درویش در ابتدا درباره احتمال بالای جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر چنین گفت: «این دو بازیکن که قراردادشان با ما تمام شده بود و مختار هستند که انتخاب کنند و ما تا آخر هفته منتظرشان هستیم. اینجا خانه آن‌هاست و آن‌ها دوستدار پرسپولیس هستند ولی اگر نتوانستند مبالغ در نظر گرفته شده توسط ما را قبول کنند، چون اختلاف فاحشی داریم، شاید برنگردند.»

درویش مدعی است قرارداد بیرانوند هیچ نقطه تاریکی ندارد و آن‌ها بدون شلوغ‌کاری پیگیری حقوقی می‌کنند: «در مورد فسخ، قانون همه چیز را مشخص می‌کند و هیچ نکته نامفهومی در قرارداد ایشان وجود ندارد و ما طبق مفاد قرارداد انجام دادیم و به جای اینکه شلوغ کنیم و هواداران پرشور را در التهاب بگذاریم و به مردم که به حد کافی استرس دارند، استرس بیشتر اضافه کنیم؛ از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم و هیچ نقطه تاریکی در قرارداد و متمم نبوده تا مجالی برای جدایی کسی وجود داشته باشد و مقامات ذی صلاح تعیین وضعیت و کمیته انضباطی تکلیف را مشخص خواهند کرد.»

مدیرعامل قرمزها در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس حاضر به همکاری مجدد با بیرانوند خواهد شد یا نه هم چنین گفت: «ما نمی‌خواهیم تحت تاثیر تصمیم گیری کنیم. می‌گویند اول وجود و بعدا سجود! و ما باید اول ثابت کنیم که باشگاه پرسپولیس همه کارهایی که انجام داده طبق قوانین و مندرجات قرارداد بوده است. متمم را من نوشته‌ام و باید ببینیم آیا از آن مفاد که تعهد کردیم، سرپیچی کرده‌ایم؟ اگر من تبصره یا موادی را اضافه کردم، اگر تعهد را انجام نمی‌دادم مورد سوال قرار می‌گرفتم که چرا تعهد را ایجاد کردی و نتوانستی پایبند باشی.»

انتهای پیام/

نظر شما