شناسهٔ خبر: 67510098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک خبر داد؛

صدور سند مالکیت برای بیش از ۹۰ درصد شهرک‌های صنعتی گیلان

رشت _ معاون قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشورگفت: سند مالکیت برای بیش از ۹۰ درصد شهرک‌های صنعتی گیلان صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در سالن اجتماعات دادگستری استان اظهار کرد: تثبیت مالکیت تمام شهرک‌های صنعتی گیلان در سال جاری انجام می‌شود و تاکنون بیش از ۹۰ درصد شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان دارای سند شدند.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک به اشاره به حمایت‌های این قوه نسبت به صنایع و فعالان اقتصادی بیان کرد: ثبت سند شرکت‌ها و صنایع به توسعه و پیشرفت و رونق اقتصادی می‌انجامد.

بابایی با بیان اینکه تثبیت مالکیت در ۵۲۴ قطعه در شهرک صنعتی سفیدرود رشت انجام شده است، گفت: تثبیت مالکیت و صدور سند به مساحت ۳۵۰ هکتار در شهرک صنعتی سفیدرود صورت گرفته است.

به گفته وی تثبیت مالکیت و صدور سند در ۷۶ قطعه به مساحت ۵۰ هکتار در شهرک صنعتی لنگرود صورت گرفته است و مابقی شهرک‌های صنعتی گیلان به زودی این روند انجام می‌شود.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در شرایط فعلی بیان کرد: گره گشایی مشکلات و موانع در مسیر تولید در اولویت قرار دارد.

نظر شما