شناسهٔ خبر: 67509831 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار تهران خبر داد:

صدور کارت برای نمایندگان نامزد‌ها در شعب اخذ رای کلانشهر تهران

فرماندار تهران خبر داد: فرماندار تهران گفت: برای نمایندگان معرفی شده ۲ نامزد انتخابات برای حضور در شعب اخذ رای کلانشهر تهران، کارت صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فرماندار تهران در همایش هماهنگی بازرسان هیات‌های بازرسی شعب اخذ رای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کلانشهر تهران گفت: برای نمایندگان معرفی شده ۲ نامزد انتخابات به منظور حضور در شعب اخذ رای، کارت صادر شده است.

احمد قیومی با تاکید بر اجرایی شدن دقیق ۴ راهبرد رهبری، امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت افزود: با توجه به روند اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در دور دوم حساسیت‌ها بیشتر از گذشته شده که با اجرای دقیق قانون و این چهار راهبرد باید دقت بیشتری را در شعب اخذ رای برای جلوگیری از بروز هرگونه مساله داشته باشیم.

معاون استاندار تهران گفت: سلامت و امنیت انتخابات با عملکرد مطلوب بازرسان هیات‌های بازرسی شعب اخذ رای در ۲ انتخابات سال جاری تامین شد و اینک و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حساسیت‌های بیشتر، اقدامات باید با ظرافت و دقت بیشتری از انتخابات گذشته انجام شود.

احمد قیومی افزود: عملکرد بازرسان به عنوان چشمان هیات اجرایی و بعضا هیات نظارت بسیار حساس است بویژه در امر اجرا، شمارش و نظارت و نیز مشارکت، بنابراین با تیزبینی و موقعیت سنجی از ظهور و بروز هرگونه مساله‌ای باید جلوگیری کنید.

معاون استاندار تهران گفت: تعیین ریاست جمهوری بر تحولات کشور و ابعاد خارجی تاثیرگذار است و نگاه بسیاری از کشور‌ها در انتخابات به پایتخت است.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما