شناسهٔ خبر: 67509752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ بازیکن و ۲ آنالیزور قراردادهای خود با باشگاه گیتی پسند اصفهان را تمدید کردند

اصفهان- ایرنا- شادمهر کمائی و مصطفی رئیسیان بازیکنان تیم والیبال گیتی پسند و سجاد نصیری و میثم ژیان آنالیزورهای تیم های والیبال و فوتسال این باشگاه اصفهانی قراردادهای خود را برای یک سال دیگر تمدید کردند.

صاحب‌خبر -

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف حضور پرقدرت در مسابقات لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳، روز گذشته شادمهر کمائی و مصطفی رئیسیان با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران نسبت به ثبت و تمدید قرارداد خود برای فصل ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ پیوستند.

محمدحسین عراقی‌زاده ادامه داد: کمائی که بازیکن بومی است، سابقه بازی در تیم والیبال سپاهان را در کارنامه خود دارد و فصل آینده در پست لیبرو برای تیم والیبال گیتی پسند به میدان خواهد رفت.

وی اظهارداشت کرد: رئیسیان نیز، که از لیگ دسته اول باشگاه های کشور همراه با گیتی پسند بوده و در ۲ سال گذشته همراه با تیم بازی‌های تاثیر گذاری از خود در لیگ برتر به نمایش گذاشته است، فصل آینده در جمع شاگردان سعید عقیلی حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: روز گذشته سجاد نصیری آنالیزور فصل پیش تیم والیبال گیتی پسند نیز قرارداد خود را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تیم والیبال باشگاه را همراهی خواهد پیوست.

عراقی‌زاده اظهار داشت: نصیری سابقه حضور در تیم ملی والیبال نوجوانان ایران را در کارنامه خود دارد .

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان یادآور شد: هفته گذشته تیم فوتسال باشگاه با برتری چهار بر صفر مقابل مس سونگون ورزقان به قهرمانی در تورنمنت سفیر در شهر ری تهران رسید.

وی گفت: شاگردان محمد کشاورز که خود را برای حضوری موفق در لیگ‌برتر فوتسال آماده می کنند با حضور در تورنمنت باشگاه سفیر گفتمان خود را محک زدند.

عراقی‌زاده افزود: روز گذشته نیز میثم ژیان مهر که سابقه مربیگیری در تیم های پایه گیتی پسند را دارد با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی پسند بعنوان آنالیزور به تیم فوتسال باشگاه جهت حضور در لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اضافه شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد(هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت ‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شدند و موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادر ملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری‌فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و امیرحسین ساداتی پاسور که همگی عضو تیم ملی والیبال ایران هستند نیز به این تیم اضافه شده اند.

تیم والیبال گیتی پسند در لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم‌های گیتی پسند و سپاهان، نمایندگان اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ هستند.

تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

نظر شما