شناسهٔ خبر: 67509577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

اگر شهیدان باکری بودند...

صاحب‌خبر -

شهدای ایران:محمد ایمانی نوشت:کانال انتخاب، که از آقای پزشکیان حمایت می کند، ویدئویی از فرزند شهید حمید باکری را منتشر کرده که می گوید :
"کسانی که مقابل باکری‌ها کارشکنی کردند امروز حامیان کدام کاندیدا هستند؟ / مرز‌ها هیچ‌گاه چنین شفاف نبوده است / این‌ها برای نوع نگاه خود، انقدر اقتداگرا هستند که حتی به جان بچه‌های مردم در زمان جنگ رحم نکردند/ «برای ایران» توصیه میکنم که سمت مهدی باکری را انتخاب کنید".

در مقابل، سرکار خانم مدرس، همسر شهید مهدی باکری می گوید:
"من از آقای جلیلی حمایت کرده ام و به او رای خواهم داد، به خاطر اصلح بودن ا. آقای جلیلی، فردی دست پاک و متواضع و ولایت مدار و دغدغه مند  است و راهکار دارد برای برون رفت از مشکلات جامعه. من مطمئنم مهدی اگر امروز بود، با آقای پزشکیان کاری نداشت".

هم همسر شهید مهدی باکری و هم فرزند شهید حمید باکری (برادر کوچک تر مهدی باکری) برای ملت ما عزیز و محترم هستند. یکی با شهید مهدی باکری فرمانده دلار لشکر عاشورا در آن روزهای سخت دفاع مقدس زیسته، و دیگری، فرزند شهد عزیز حمید باکری است، که آن روزگار را درک نکرده و از دیگران شنیده است.

قضاوت کدام یک به حق نزدیک تر است؟ آن که مستقیما محضر شهید باکری را درک کرده، یا آن که از دیگران شنیده، دیگرانی که برخی از آنها امروز در نقطه مقابل جبهه ای ایستاده اند که برادران باکری در آن جبهه جانفشانی کردند؟ آنچه به فرزند شهید حمید گفته شده، یک ادعا بی سند است اما آنچه امروز در مشی معارضه جویانه برخی مدعیان اصلاحات می بینیم، اسناد روشن است

همسر شهید باکری، یک معیار و دلیل محکم ارائه کرده:
"اطرافیانی که امروز در ستاد پزشکیان هستند و حمایت می کنند، اگر  مهدی بود هیچ وقت به آنها رای نمی داد. مطمئنم در مقابل آقای جلیلی به پزشکیان رای نمی داد".

اولیای دین فرموده اند: "انسان بر دین هم نشینان خویش است". برخی مدعیان حمایت از آقای پزشکیان که ستاد او را قبضه کرده اند، متهمان فتنه 88 هستند که در آن، به ساحت امام و رهبری و جمهوری اسلامی جسارت شد، و این در حالی بود که جان شهیدان باکری، برای ولایت فقیه و جمهوری اسلامی می رفت، و رفت.

آیا اگر باکری ها بودند، در مقابل شعار صهیونیستی نه غزه نه لبنان به خروش نمی آمدند؟ در برابر اهانت به ساحت امام حسین علیه السلام چطور؟ اگر می شنیدند که کسانی رئیس دولت شیطان بزرگ را "بسیار مودب"، و آمریکا را کدخدا می خوانند و دم از توافق به هر قیمت ولو با وجود زیر پا گذاشته شدن توافق قبلی می زند، آیا بر افروخته نمی شدند؟

اگر می شنیدند چپ نماها و مدعیان سابق خط امام، دم از سازش بی قید و شرط با آمریکا و حجاب اختیاری و تعطیلی احکام الهی می زنند، یا زندگی اشرافی متمایز از مردم راه انداخته اند، چطور؟!

مرام و مکتب شهیدان باکری روشن است. مکتبی که می گوید "ما می توانیم"،  آمریکا را شیطان بزرگ می شمارد، و برآمده از منطق قرآن می گوید "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

شهیدان باکری اگر امروز در میان ما بودند، منطق قرآن را سر دست می گرفتند که می فرماید: "إِنَّمَا ذَٰلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ". و قطعا بر دهان هر کسی می زدند که از سر توهم بگوید "آمریکا توانمندی های دارد که می توان تواند دفاعی ما در کمتر از پنج دقیقه نابود کند" یا "بدون مذاکره و رابطه با آمریکا نمی توان سر کرد".

امروزکسانی می خواهند از نام فرزند شهید حمید باکری سوء استفاده کنند، که ذاتا به هر نوع دفاع از اسلام و ایران، انگ جنگ طلبی زده و تخطئه می کنند. آنهایی که سال ها شهیدان سلیمانی و همدانی و...  را به خاطر امتداد دفاع مقدس سرزنش کردند، نمی توانند دوستدار خانواده شهیدان باکری باشند و معلوم است که کدام نقش منافقانه را در انتخابات ایفا می کنند.

نظر شما