شناسهٔ خبر: 67509355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آمادگی کامل مجموعه ارتباطات برای برگزاری دور دوم انتخابات در کرمانشاه | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از آمادگی کامل ادارات بخش ارتباطات برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و با تاکید بر پایداری ارتباطات در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمامی تمهیدات لازم برای حفظ پایداری شبکه‌های ارتباطی اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از آمادگی کامل ادارات بخش ارتباطات برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و با تاکید بر پایداری ارتباطات در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمامی تمهیدات لازم برای حفظ پایداری شبکه‌های ارتباطی اندیشیده شده است.

محمدی در این باره اظهار داشت: با توجه به موفقیت‌آمیز بودن پایداری ارتباطات در دور اول انتخابات، تمامی ظرفیت‌های موجود در استان به‌منظور اطمینان از تداوم این پایداری در دور دوم انتخابات به‌کار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: دور اول انتخابات با همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به خوبی برگزار شد و شاهد هیچگونه اختلال جدی در شبکه‌های ارتباطی نبودیم، این تجربه موفق به ما انگیزه بیشتری برای بهبود و تقویت تمهیدات در دور دوم داده است.

وی افزود: تشکیل ستاد ویژه انتخابات در حوزه ارتباطات، شیفت‌بندی کارکنان، ایجاد مسیرهای ارتباطی پشتیبان و تقویت شبکه برق‌رسانی از جمله اقداماتی است که برای این دور پیش‌بینی شده‌اند، همچنین، تیم‌های واکنش سریع برای رسیدگی فوری به هرگونه مشکل احتمالی در طول برگزاری انتخابات در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اهمیت احراز هویت آنلاین در شعب اخذ رأی، تصریح کرد: «در این دور نیز احراز هویت آنلاین با اولویت استفاده از APN اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل به‌عنوان پشتیبان انجام خواهد شد. همچنین، خدمات رومینگ 160 سایت تلفن همراه ایرانسل برای اطمینان از ارتباطات پایدار فعال شده‌اند.

محمدی در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران حوزه ارتباطات، گفت: با توجه به احراز هویت برخط افراد رای دهنده پایداری شبکه‌های ارتباطی نقش حیاتی در برگزاری انتخابات ایفا می‌کند و ما با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در تلاش هستیم تا این مهم به بهترین شکل ممکن محقق شود و امیدواریم با همدلی و هماهنگی، دور دوم انتخابات نیز بدون هیچگونه اختلالی برگزار شود.

 

نظر شما