شناسهٔ خبر: 67508854 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده فرمانداری که با خبرنگاران همکاری نکند عزل می شود

رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: اگر نماینده فرماندار در شعبه اخذ رای با خبرنگاران همکاری نکرد و کارت صادر شده و مورد تایید ما را نپدیرفت ، همان روز سمت نماینده فرماندار عزل می شود. رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: اگر نماینده فرماندار در شعبه اخذ رای با خبرنگاران همکاری نکرد و کارت صادر شده و مورد تایید ما را نپدیرفت ، همان روز سمت نماینده فرماندار عزل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، سید علی مهاجر رییس ستاد انتخابات استان گلستان امروز پنجشنبه ۱۴ تیرماه در کنفرانس خبری اظهار کرد : اگر نماینده فرمانداری در هر شعبه ای کارت خبرنگاری که ما صادر و تایید کردیم قبول نداشته باشد و مزاحم کار خبرنگاران شود، بلافاصله عزلش می کنیم.

مهاجر افزود: از خبرنگاران هم می خواهیم که برخی نکات را رعایت کنند مثلا در برخی نقاط نظامی نمی شود عکس گرفت و یا رای مردم امانت است ، از برخی کنجکاوی ها جلوگیری شود، بهتر است.

وی بیان کرد: دستور رسمی می دهم کل خبرنگارانی که در جلسات ما ، توی غم ها و شادی ها ، سرما و گرما کنار دولت  هستند باید کارت در سطح استان داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: یکی از یاران قوی ، موثر و خوب ما خبرنگاران هستند ، خبرنگاران یکی از ارکان مهم انتخابات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما