شناسهٔ خبر: 67508389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

موتور طلایی‌پوشان در بازار تابستانه روشن شد؛

از ماندنی‌شدن میرزازاد تا هایجک آقایی‌پور

موتور طلایی‌پوشان در بازار تابستانه روشن شد؛ بعد از ماندنی‌شدن ژوزه مورایس، حالا سپاهانی‌ها به دنبال پیگیری سریع فعالیت‌های تیم‌شان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سپاهان همان‌طور که در فصل اخیر در بین تیم‌های لیگ برتری، آخرین بازی فصل را انجام داد و پرونده فصل 03-1402 با برگزاری فینال جام حذفی میان سپاهان اصفهان و مس رفسنجان بسته شد، حالا باید به سرعت برای انجام اولین بازی فصل آماده شود و در میان تیم‌های ایرانی، طلایی‌پوشان سریع‌تر شروع را خواهند داشت؛ به‌طوری‌که آن‌ها روز شانزدهم مردادماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان باید در مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب‌الاهلی امارات بروند.

مدیران باشگاه سپاهان در فاصله 34 روز تا برگزاری دوئل با حریف اماراتی، گوش به زنگ ژوزه مورایس بودند تا وضعیت نیمکت تیم‌شان از حالت بلاتکلیفی خارج شود که سرانجام پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، مورایس برای ماندن در سپاهان به مدیران باشگاه چراغ سبز نشان داده است. در حالی‌که در روزهای گذشته بازیکنانی مانند رامین رضاییان و شهریار مغانلو با فعال‌کردن بند فسخ قرارداد خود در صورت دریافت پیشنهاد خارجی به دنبال جدایی از سپاهان بوده‌اند، مدیران باشگاه اصفهانی امیدوارند که بتوانند به سرعت وارد بازار تابستانه شوند و فهرست تیم‌شان را تقویت کنند.

جانشین پیام ماندنی است

نیما میرزازاد در فصل اخیر، در قامت دروازه‌بان دوم سپاهان کارش را آغاز کرد اما جسته‌وگریخته به او فرصت بازی می‌رسید تا اینکه در جام حذفی، ژوزه مورایس پای دروازه‌بان 27 ساله تیمش ایستاد و او را در مهم‌ترین مقطع فصل در ترکیب سپاهان به میدان فرستاد. میرزازاد با وجود آنکه اشتباه تاثیرگذاری در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برابر گل‌گهر سیرجان داشت اما در مسابقه فینال هم در ترکیب طلایی‌پوشان به میدان رفت که با کلین‌شیت خود توانست نقش پررنگی در مسیر قهرمانی سپاهان در جام حذفی ایفا کند.

میرزازاد که در 3 فصل اخیر دروازه‌بان تیم سپاهان بوده و در مقطعی کوتاه و با انتقالی قرضی راهی صنعت‌نفت آبادان شده، در حالی به نقطه پایان قرارداد همکاری‌اش با سپاهان رسیده که بعد از رایزنی‌های انجام شده با مدیران باشگاه، او که اخیراً اولین قهرمانی‌اش در دوران فعالیت حرفه‌ای خود را با تیم سپاهان به‌دست آورد، برای تمدید قرارداد خود چراغ سبز نشان داد. براساس توافقات انجام شده، قرارداد میرزازاد به مدت 2 فصل تمدید شد و این موضوع به صورت رسمی از سوی باشگاه سپاهان اعلام شده است.

برد بزرگ سپاهان در رقابت با استقلال و حریف روسی!

جواد آقایی‌پور به لطف درخشش خیره‌کننده‌ای که در فصل اخیر لیگ برتر در ترکیب استقلال خوزستان داشت و 9 گل زد و 3 گل ساخت، در کانون توجهات در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه قرار گرفته است. در روزهای اخیر بحث نهایی‌شدن قرارداد آقایی‌پور با اورنبورگ روسیه مطرح بود و مدیر باشگاه رسماً اعلام کرد که توافقات نهایی با مهاجم 24 ساله انجام شده اما دریافت پیشنهادی وسوسه‌انگیز از استقلال و سپس سپاهان معادلات را تغییر داد و جواد آقایی‌پور را از تصمیم مهم خود منصرف کرد!

آقایی‌پور ابتدا پای میز مذاکره با مدیران باشگاه استقلال نشست اما بعد از بررسی شرایط، به سراغ برگزاری جلسه با مدیران باشگاه سپاهان رفت و براساس آخرین خبرها، گفته می‌شود که توافق جواد آقایی‌پور با سپاهان نهایی‌شده و به‌زودی اعلام خواهد شد تا او در نقش جانشین شهریار مغانلو و اولین خرید تابستانی سپاهان وارد فهرست طلایی‌پوشان شود. با توجه به ماندنی‌شدن ژوزه مورایس و شتاب گرفتن روند نقل‌وانتقالاتی سپاهان، باید دید شرایط در روزهای آتی چگونه پیش خواهد رفت و کدام بازیکنان تصمیم به حضور در سپاهان می‌گیرند و کار خود را در این تیم اصفهانی در فصل آتی دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما