شناسهٔ خبر: 67507934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قهرمانان و مربیان برتر استان زنجان تجلیل شدند

زنجان - ایرنا - قهرمانان، مربیان و روسای هیات‌های ورزشی برتر استان زنجان روز پنجشنبه در مراسمی با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان و جمعی از مسوولان تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل وررزش و جوانان استان زنجان در این مراسم، ‌گفت:آیین تجلیل از ورزشکاران مدال آور استان بعد از گذشت ۹ سال با حمایت استاندار زنجان برگزار شد.

جواد بازرگان اظهار داشت: رویکرد ما این است که تجلیل ها قهرمان محور نباشد بلکه استعدادهای برتر و مربیان نیز مورد توجه قرار گیرند.

بازرگان با بیان اینکه در مسابقات آسیایی ۲۴ نفر از ورزشکاران استان زنجان حضور داشتند، افزود: ماحصل این حضور، کسب هشت مدال رنگین و افتخارآفرینی برای کشور و استان زنجان بود و در این راستا برای این قهرمانان ورزشی برنامه های مختلف تجلیل برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای اولین بار از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ تجهیز و تعمیر بخش اعظمی از فضاهای ورزشی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در استان انجام شد.

بازرگان خاطر نشان کرد: برای اولین بار در استان در ابتدای سال جاری ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تفاهم نامه برای هیات های ورزشی استان توزیع شد.

وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱، ۲۱ قهرمان فراملی داشتیم که این رقم در سال گذشته به ۴۲ قهرمان رسید که امیدواریم در سال جدید با برنامه محوری و هدف گذاری صورت گرفته شاهد افزایش قهرمانان فراملی در استان باشیم.

در پایان این مراسم از ۳۸ قهرمان ورزشکار و ۱۱ مربی تجلیل شد و همچنین از ۱۸ نفر از روسای هیات های ورزشی که نقش تاثیرگذاری در پرورش و رشد قهرمانان استان داشتند قدردانی شد.

نظر شما