شناسهٔ خبر: 67507362 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بزرگترین پرچم فلسطین بر بلندای پایتخت ایران اسلامی به اهتزاز درآمد

شامگاه امروز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای حماسه طوفان الاقصی بزرگترین پرچم فلسطین بر بلندای پایتخت ایران اسلامی به اهتزاز درآمد.

صاحب‌خبر -

سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد در جریان آیین اهتزاز بزرگترین پرچم فلسطین بر بلندای پایتخت ایران اسلامی که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای حماسه طوفان الاقصی برگزار شد، گفت: رژیم اشغالگر قدس یک سیستم معیوب و ناقص الخلقه است که به جز قتل و غارتگری کار دیگری ندارد. 

وی افزود: شجاعت فرزندان غزه و فلسطین، افسانه شکست ناپذیری این رژیم غاصب و کشتار‌های آنها را در هم شکست. پاسخ اسرائیل به دفاع مشروع فلسطینیان هجوم به مدارس، بیمارستان‌ها، خانه‌ها و... بوده است. این رژیم غاصب زیرساخت‌های شهری، روستایی و حتی کمپ‌های آوارگان را نیز مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده است. 

وی ادامه داد: با کمال تأسف سران کشور‌های بزرگ و مدعی حقوق بشر و سران دولت‌های اسلامی به ویژه کشور‌های عربی با خونسردی شاهد پیش‌روی ماشین قتل و کشتار رژیم صهیونیستی هستند و نهایتاً در سطح صدور بیانیه‌ای بی‌خاصیت نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند؛ لذا واکنش‌های جدی برای این جنایات بی‌شرمانه را نمی‌بینیم. 

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد تأکید کرد: سربازان و نیرو‌های سرکوبگر این رژیم به نسل کشی‌فلسطینیان مظلوم ادامه می‌دهند. دولت و مردم ایران از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی همواره بر اساس آرمان‌های انسانی خود در دفاع از مظلوم و عدم سازش با جنایتکاران، مدافع فلسطین بوده است و در این راه تحت هیچ شرایطی از کمک‌های مادی و معنوی خود و کمک به محور مقاومت و رسواسازی رژیم صهیونیستی دست برنداشته است. 

وی خطاب به خانواده شهدای حماسه طوفان الاقصی افزود: امروز با دلی خونین ولی امیدوار به رهایی قدس خوشحالیم که پذیرای شما هستیم و افتخار می‌کنیم و برای دل‌های غم دیده شما صبر و سلامتی مسئلت داریم و باور داریم روزی شاهد فروپاشی این رژیم نامشروع خونخوار و کودک‌کش خواهیم بود و مردم فلسطین به پایتختی قدس شریف در آرامش و آسایش زندگی خواهند کرد.

حجازی در پایان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم به زودی شاهد برگزاری بزرگترین نماز جمعه مسلمانان در قدس شریف به امامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای باشیم.

نظر شما