شناسهٔ خبر: 67507220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمات ماندگار شهید رئیسی در حوزه ورزش یزد خدمات ماندگار شهید رئیسی در حوزه ورزش یزد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزدگفت: پروژه های ورزشی در استان که سال‌ها نیمه تمام بود در دولت شهید رئیسی تکمیل شد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین پارساییان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تبریک روز تکریم بازنشستگان گفت: فرهیختگان حاضر در جلسه بهترین دوران طلائی عمر خود را صرف خدمت به جامعه ورزش و جوانان نموده اند که برای همه ما قابل تقدیر است.

وی افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم و با نگاه ویژه شهید رئیسی اقدامات خوبی در حوزه ورزش در استان یزد انجام شده است که نمونه آن تکمیل و راه اندازی چندین پروژه ورزشی که سال‌ها نیمه تمام بوده و اکنون با تکمیل این پروژه زیرساخت خوبی فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد بیان داشت: در حوزه ورزش قهرمانی نیز شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم که حضور نمایندگان استان و افتخار آفرینی آنها در بازی‌های آسیایی، کسب سهمیه المپیک برای اولین بار، صعود تیم چادرملو به لیگ برتر فوتبال، حضور تیم‌های مختلف از جمله فوتبال ساحلی، والیبال و غیرو در لیگ‌های برتر کشور و کسب افتخارات زیاد از جمله این موفقیت‌ها بوده است. 

وی به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: انتخابات تعیین سرنوشت به دست مردم است و مردم باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای فرد اصلح را انتخاب کنند تا این موفقیت‌ها در تمامی حوزه‌ها ادامه دار باشد.

نظر شما