شناسهٔ خبر: 67507202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری طرح استعدادیابی تنیس آذربایجان غربی

 طرح استعدادیابی تنیس توسط کمیته استعدادیابی و همگانی تنیس استان آذربایجان غربی در محل ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.  طرح استعدادیابی تنیس توسط کمیته استعدادیابی و همگانی تنیس استان آذربایجان غربی در محل ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  حسن همتی رییس هیأت تنیس آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: تنیس خاکی یکی از ورزش های مفرح و شاد برای کلیه سنین بوده که با توجه عدم اشنایی خانواده ها از این رشته ورزشی نسبت به اجرای طرح استعدادیابی در جغرافیای مختلف شهرستان ارومیه و استان اقدام می شود.

وی با اشاره به استقبال خانواده ها جهت فراگیری رشته ورزشی تنیس ادامه داد: در مرحله اول ۳۰ نفر از دختران و پسران ۵_۱۱ سال در طرح استعدادیابی شرکت و بعد از پیکره بندی نسب به سنجش ان ها اقدام شد.

همتی یادآور شد: در گام دوم طرح استعدادیابی در مجموعه تجاری سیتادیوم ارومیه برگزار شد و تا پایان ماه جاری این روند جهت شناسایی استعدادهای نهفته در بین خانواده ها استمرار خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول کمیته استعداد یابی و همگانی هیئت تنیس آذربایجان غربی این مهم را بر عهده داشته و در گام بعدی با کمک مدیران مدارس در راستای توسعه و اعتلای ورزش تنیس با کشف استعدادهای جدید اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما