شناسهٔ خبر: 67506348 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

۵۳ درصد اعتبارات بهسازی ناوگان مسافری خراسان شمالی جذب شد

صاحب‌خبر -

بهسازی ۳۲ دستگاه ناوگان مسافربری در خراسان شمالی در دستور کار است و تاکنون حدود ۵۳ درصد اعتبار مورد نیاز آن جذب شده است.

۵۳ درصد اعتبارات بهسازی ناوگان مسافری خراسان شمالی جذب شد
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بهسازی ۳۲ دستگاه ناوگان مسافربری در خراسان شمالی در دستور کار است و تاکنون حدود ۵۳ درصد اعتبار مورد نیاز آن جذب شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد مشتری اظهار کرد: امسال بهسازی ۲۴ دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه مینی بوس در دست پیگیری است که حدود ۵۳ درصد اعتبار مورد نیاز جذب شده و ناوگان در حال بهسازی است. امیدواریم بهسازی ناوگان مسافری تا اربعین حسینی به پایان برسد و از ظرفیت این ناوگان برای جابه جایی زائران استفاده کنیم.

مشتری گفت: حدود ۶۰۰۰ کیلومتر راه در استان داریم که ۴۶۵۲ کیلومتر از آن روستایی و بقیه آن شهری است.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۶۹ کیلومتر راه روستایی و ۳۳۶ کیلومتر لکه گیری و درزگیری انجام شده است.

او ادامه داد: رفع ۳۴ نقطه حادثه خیز در اولویت کاری استان قرار گرفت که در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶ نقطه اصلاح شد، هشت نقطه نیز پارسال ایمن سازی شد. پنج نقطه که محل اختلاف بود، موضوعات آن مرتفع شد و سه نقطه باقیمانده نیز تا پایان تیر ماه ایمن سازی می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: در دولت سیزدهم شاخص برخورداری استان از راه روستایی بهبود پیدا کرد و اختلاف ما با میانگین کشوری کمتر شد.

وی افزود: شاخص برخورداری استان به ۷۸.۲ رسیده و با میانگین استان که ۸۵ درصد است فاصله کمتری پیدا کرده ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما