شناسهٔ خبر: 67505974 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جزئیات سفر جلیلی به پایتخت شور و شعور حسینی+عکس و فیلم

زنجان_ایرنا_ سعید جلیلی در بیستمین مقصد سفر استانی خود در ایام تبلیغات ریاست جمهوری در بین مردم زنجان حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرصت تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۸ صبح امروز پنجشنبه -۱۴تیر- پایان می‌یابد و سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیستمین و آخرین مقصد از سفرهای خود در میان مردم زنجان حضور یافت.

جلیلی در طی مدت تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به استان‌های خراسان جنوبی، قم، مرکزی، البرز، فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، گلستان، لرستان، کرمانشاه، کردستان و زنجان سفر کرده است.

اجتماع هواداران پیش از حضور سعید جلیلی در صحن مسجد جامع زنجان

"صل علی محمد یاور رهبر آمد" شعار هواداران زنجانی پیش از حضور سعید جلیلی

لحظه ورود جلیلی به مسجد جامع زنجان در میان هوادارانش

درود بر رئیسی سلام بر جلیلی شعار هواداران زنجانی پیش از حضور سعید جلیلی

احساسات و عواطف مردم زنجان برخواسته از یک شعور عمیق دینی و محبت حسینی است

ایران امروز حرم است

عده ای مدام به دنبال سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی هستند

جلیلی در جمع مردم زنجان گفت: عده ای مدام القای ناامیدی می‌کنند و از ضعف ها و موضوعاتی می‌گویند که ملت را در تشخیص صحنه دچار تردید کنند. در برخی تریبون ها شاهد بودیم چه چیزهایی بیان شد.دشمن معترف است به اینکه راهبرد فشار حداکثری با شکست مواجه شده بعد کسانی  با ادعای اینکه فقط آنها دنیا را می فهمند می‌گویند شکست نخورده ایم دشمن نخواسته. این نگاهی است که می خواهد ملت را دچار تردید کند.

امروز دوباره از مذاکره و بده بستان می گویند، دیگر چه چیزی مانده که بخواهید امتیاز دهید

جلیلی بیان کرد:بیان موفقیت ها به معنای ندانستن آسیب ها، مشکلات وضعف ها نیست، امروز از کسانی که فقط از ضعف بیان می‌کنند سوالم این است که ضعف را باچه می توان برطرف کرد، ضعف را با قدرت می توان برطرف کرد.اگر از برطرف شدن تحریم وکاهش تورم صحبت میکنم راه آن بهانه تراشی و فهرست ضعف ها نیست، باید قدرت ملت و ظرفیت های کشور را دید.

وی افزود: ملت ما یک نسل جوان تحصیل کرده  متخصص دارد که او میتواند از همه فرصت ها به بهترین شکل استفاده کند.امروز دوباره از مذاکره و بده بستان می گویند، دیگر چه چیزی مانده که بخواهید امتیاز بدهید.
 

نظر شما