شناسهٔ خبر: 67504158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سعید جلیلی: به پشتوانه ملت پا به میدان گذاشتم 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست با بیان اینکه به پشتوانه ملت پا به میدان گذاشتم، گفت: من امروز به پشتوانه اینکه شما می‌خواهید اقتدار ایران در جهان زیاد شود، برنامه داده‌ام.  نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست با بیان اینکه به پشتوانه ملت پا به میدان گذاشتم، گفت: من امروز به پشتوانه اینکه شما می‌خواهید اقتدار ایران در جهان زیاد شود، برنامه داده‌ام. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سعید جلیلی در جمع هواداران خود در مصلای تهران گفت:یک زمانی زور و تزویر به کار می بردند امروز اهرام آنها شده تحریم و تحقیر و تحریف. تحقیر آنها این است که به ملتی بگویند تو فقط می‌توانی آبگوشت بزباش درست کنی، تحقیر آنها این است که به ملتی بگویند ما نمی توانیم. 

وی گفت: شهید رئیسی نقشه دشمنان را خراب کرد و خود دشمن هم اعتراف می کند شکست فاحش خورده اند ولی عده ای در داخل تحقیر می کنند و می گویند دشمن خودش این طور خواست.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه فرق است بین‌کسی که جمهوری اسلامی را حرم می‌بیند با کسی که کشور را قفس می‌بیند، گفت: من امروز به پشتوانه اینکه شما می‌خواهید اقتدار ایران در جهان زیاد شود، برنامه داده‌ام. من امروز به پشتوانه اینکه می‌خواهید با فساد مبارزه شود پا به میدان گذاشته‌ام و محتاج به پشتیبانی شما هستم. به پشتوانه اینکه شما از جهش ایران دفاع می‌کنید، به دنبال فناوری پیشرفته هستیم. 

جلیلی گفت: امروز در یک بزنگاه تاریخی هستیم؛ در بسیاری از نقاط عطف تاریخ وقتی کشور ما می‌خواست قدرتی شود متاسفانه دچار غفلت تاریخی شده و حضور نداشت. امروز به مدد همین جوانان و دانشمندان و متخصصان، در مرزهای دانش حرکت می‌کنیم و در بزنگاه تاریخی با تسلط بر فناوری انشالله قدرت و پیشرفت کشور را ارتقا و جهش خواهیم داد.

وی گفت: امروز باید با قدرت در ساعات باقی مانده این مباحث را تبیین کرد در فرصت باقی مانده آنچه خدا تقدیر می کند از صبح شنبه حرکت پر شکوه به سمت جهش را شروع کنیم. با انتخاب شما مردم این حرکت پر قدرت ادامه می یابد و روز به روز موفقیت های بیشتر در انتظار مردم خواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر شما