شناسهٔ خبر: 67503022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حضور حداکثری در انتخابات باعث «سست شدن اراده دشمن» می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان حضور حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را اقتدار آفرین و باعث «سست شدن اراده دشمن» دانست.

صاحب‌خبر -

حجت اسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص اهمیت حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با حضور خود در دور اول انتخابات آبروی نظام اسلامی را حفظ کردند و ۴ راهبرد رهبر انقلاب در خصوص سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت به نحو احسن در این مرحله محقق شد.

او با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات اهمیت بیشتری دارد، افزود: همه بسیجیان و تک تک افراد وظیفه داریم تا مطالبه رهبر انقلاب که حضور حداکثری است به شکل پررنگ و جهادی و پرشور آن را برگزار کنیم.

حجت اسلام رستگار اضافه کرد: باید از مردم بخواهیم که رای بدهند و هر فردی به نیابت از یک شهید علاوه بر اینکه خودش رای می‌دهند، بیش از ۱۰ نفر دیگر را پای صندوق رای بکشانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره اینکه حضور حداکثری اقتدار آفرین، امنیت ساز و سست کردن اراده دشمن است، بیان داشت: مردم باید با بصیرت و مشورت و همت بالایی که بین ۲ نامزد است، فرد برتر را انتخاب نمایند تا راه حضرت آیت الله رئیسی ادامه یابد.

نظر شما