شناسهٔ خبر: 67502508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سالن ورزشی روستای کیاپی میاندورود با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

ساری - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه در سفر به مازندران، سالن ورزشی روستای کیاپی از توابع شهرستان میاندورود را افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث هاشمی در آیین افتتاح این طرح توسعه اماکن ورزشی را از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: توزیع عادلانه امکانات همسو با اجرای طرح محرومیت‌زدایی ورزشی در استان‌ها کلید خورده است و دولت سیزدهم مصمم به سرانجام رساندن این مهم است.

وی توسعه اماکن ورزشی در روستاها و مناطق دورافتاده را از سیاست‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و اظهار داشت: بی‌شک از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: خانه‌های ورزش روستایی در کنار پر کردن اوقات فراغت باید به موضوع استعدادیابی ورزشی در روستاها هم توجه کنند.

وی از همه مدیران ورزشی در استان‌ها خواست: از تمامی توان خود برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی در روستاها و مناطق محروم و دورافتاده استفاده کنند.

سالن ورزشی روستای کیاپی ساری با حضور وزیر ورزش افتتاح شد
وزیر ورزش و جوانان، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی عنوان کرد و گفت: از ابتدای فعالیت دولت مردمی سیزدهم، یک هزار و ۴۲۸ طرح ورزشی افتتاح و بهره‌برداری شد.

هاشمی همچنین شمار طرح های نیمه‌تمام ورزشی کشور را نیز سه هزار و ۴۲۸ طرح ذکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی در ۹۳۶ مترمربع زمین در روستای کیاپی ساری از سال ۹۰ آغاز شده بود، گفت: این طرح ورزشی با صرف ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت مردمی سیزدهم تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

علی رجبی، افتتاح سالن ورزشی، بازدید از سالن ورزشی شهید سلیمانی ماهفروجک ساری، بازدید از مجموعه ورزشی پهلوان حسن یزدانی جویبار، افتتاح سالن ورزشی زردآب محمودآباد، افتتاح زمین فوتبال رویان، حضور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز در نوشهر و افتتاح خوابگاه شهدای ورزشکار چالوس را از برنامه های سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به مازندران عنوان کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدای سفر ۲ روزه خود به مازندران، پس از حضور در مزار شهدای میاندرود و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، سالن ورزشی در روستای کیاپی‌ از توابع این شهرستان را افتتاح کرد.

سالن ورزشی روستای کیاپی ساری با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

نظر شما