شناسهٔ خبر: 67502179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دفاع از شهید جمهور و شهید سلیمانی دفاع از نماد و مکتب است

ابراهیم شریفی

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دفاع از شهید جمهور و شهید سلیمانی دفاع از یک نماد و مکتب است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله لونی الیگودرزی، امروز ۱۳ تیرماه، در اولین گردهمایی آموزشی توجیهی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها، شرکت‌ها، بانک‌ها و مراکز آموزشی عالی استان لرستان که در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی برگزار شد، بیان کرد: یکی از مشکلات ما این است که امر به معروف و نهی از منکر درست تبیین نمی‌شود و اگر ما این موضوع را بر اساس نسخه‌ای که از کربلا داریم نگاه کنیم مشکل حل می‌شود، خود امام حسین(ع) اصل اسلام را مساوی با امر به معروف و نهی از منکر می‌دانند.

وی با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: بین اینکه ما از یک نامزد دفاع کنیم و یک نامزد را رد کنیم و ارزش‌های ملی، امنیت ملی و منابع ملی را در نظر بگیریم تفاوت وجود دارد و ممکن است یک نامزد بیشتر به این موضوعات بپردازد.

لونی‌الیگودرزی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری قاعده انتخاب فرد اصلح را بیان می‌کند و شخص اصلح را باید خودمان تشخیص دهیم، افزود: باید ملاک‌ها را در نظر بگیریم که کدام نامزد این قواعد و ملاک‌ها را دارد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه دشمن روی زن و خانواده در ایران کار می‌کند که آن را از هم بپاشند، تصریح کرد: خانواده مهم است اما زن است که خانواده را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد، مرد ستون خانه و زن عامل تشکیل خانواده است که دشمنان در پی متلاشی کردن آن هستند.

وی ادامه داد: شخصیت شهید رئیسی نمادی از شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید سلیمانی است که امروز جزو ارزش‌های ملی و نماد منابع ملی و امنیت ملی ماست و دفاع از شهید جمهور و شهید سلیمانی دفاع از یک نماد و مکتب است.

لونی‌الیگودرزی افزود: تاریخ انقلاب، دولت‌ها و مجلس‌ها را می‌خوانیم تا نقاط ضعف و قدرت گذشته را پیدا کنیم و هزینه‌های گذشته را ندهیم و کار را سریع‌تر با کمترین هزینه پیش ببریم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اضافه کرد: دولت شهید رئیسی در دو سال به ساخت زیر ساخت پرداخت و بنا داشت در گام دوم به معیشت مردم بپردازد و دلار را کنترل و پایین بیاورد که مهلت نشد.

وی تصریح کرد: شما دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات در این مدت برای بالا رفتن مشارکت مردم در فضای مجازی فعالیت خود را بیشتر کنید و همچنین سراغ ملاقات حضوری رفته و سراغ کسانی بروید که با محبت به میدان می‌آیند.

انتهای پیام

نظر شما