شناسهٔ خبر: 67502107 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

حمایت خانواده شهید رئیسی از "جلیلی"/ نگذاریم گفتمان «عزت» به «نمی‌شود» و «عبرت» تبدیل شود

خانواده شهید رئیسی در بیانیه ای اعلام کردند: ضمن احترام به هر دو نامزد محترم، امید داریم برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی، با تفضل الهی و مجاهدت، بتواند با صیانت از میراث شهید جمهور در عرصه مدیریت و رعایت تقوای سیاسی، ادامه دهنده راه این عزیز کشور امام رضا(ع) باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین متن بیانیه خانواده شهید آیت الله رئیسی به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز ایران؛ سیدالشهدای خدمت با رب ادخلنی مدخل صدق وارد عرصه ریاست جمهوری شد، صادق الوعد بود، مجاهدت کرد تا به لقاء الله رسید.

کذب گویی ها و توهین ها و تخریب ها، نه تنها خدشه ای بر اخلاص و صفا و صداقت در حکمرانی کارآمد ایشان، وارد نمی کند بلکه ننگی بر پیشانی مدعیان بی انصاف، خواهد بود.

امروز اگر چه آن شهید عزیز در بین ما نیست اما راهی که او گشود پیش روی ماست. برای تداوم پیشرفت مادی و معنوی کشور در این مسیر، از شما ملت عزیز دعوت می کنیم ضمن مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات روز جمعه، با انتخاب درست، نگذاریم گفتمان «ما می توانیم» و «عزت»، به «نمی شود و نمی توانیم» و «عبرت» تبدیل شود.

ضمن احترام به هر دو نامزد محترم، امید داریم برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی، با تفضل الهی و مجاهدت، بتواند با صیانت از میراث شهید جمهور در عرصه مدیریت و رعایت تقوای سیاسی، ادامه دهنده راه این عزیز کشور امام رضا علیه السلام باشد.

و من الله التوفیق

بیت آیت الله شهید رئیسی ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳"

نظر شما